برانکو: حداقل افت را در طول بازی داشتیم/ فرکی: مستحق شکست برابر پرسپولیس نبودیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

برانکو ایوانکوویچ:
می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم/حداقل افت را در طول بازی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: می‌دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم اما بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و به یک پیروزی سخت دست پیدا کردند.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا در هفته اول لیگ برتر در نشست خبری گفت: همانطور که خودتان دیدید این برد شادی را به هواداران هدیه کرد. می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم چرا که هفته اول است و تیم ها هنوز به شرایط خوبشان نرسیده اند.

وی ادامه داد: باید به بازیکنانم تبریک بگویم که یک بازی شجاعانه را به نمایش گذاشتند. چیزی که به طور ویژه من را خوشحال می کند این است که افت بازی ما به حداقل رسیده بود. به بازیکنانم به خاطر این برد بسیار سخت تبریک می گویم. طبیعی هست که انتظار داریم کار مضاعفی را در آینده ببینم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی دادن به مهدی طارمی از نیمه دوم گفت: همانطور که می دانید این بازیکن دو ماه در تمرینات ما حضور نداشت. با این حال تلاش می کنیم که زودتر به ترکیب اصلی برگردد. او در همین چند دقیقه ای که بازی کرد نشان داد که بازیکن بسیار با کیفیتی است.

برانکو با تاکید بر اینکه عادت ندارد در مورد اسم یا بازیکن خاصی نظر بدهد در مورد حضور وحید امیری در خط حمله گفت: همین که این بازیکن را در خط حمله به کار گرفتیم نشان می دهد که اعتماد ویژه‌ای به ایشان دارم.

------------------------

حسین فرکی:
مستحق شکست برابر پرسپولیس نبودیم/ هدف‌مان کسب سهمیه لیگ آسیاست

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق شکست برابر پرسپولیس نبودیم.

به گزارش مهر، حسین فرکی بعد از شکست تیم فوتبال سایپا برابر پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم نزدیک بهم بازی کردند. با توجه به اینکه شروع لیگ هست، بنده ضمن احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم و تبریک می گویم اما فکر می کنم حق تیم ما شکست نبود.

فرکی در ادامه صحبت هایش افزود: با توجه به شرایط بازی نباید بازنده این دیدار می شدیم. پیش بینی ما این بود که هر تیمی که بتواند یک گل بزند بازی را می برد که این گل را پرسپولیس زد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: با این حال بازیکنان ما خوب بازی کردند. البته هنوز کیفیت تیم ها مشخص نیست. هر دو تیم عملکرد یکسانی داشتند اما تیمی که توانست از موقعیتش استفاده کند و به پیروزی برسد پرسپولیس بود.

حسین فرکی در ادامه گفت: خود من انتظار چنین بازی را از بازیکنانم نداشتم اما آنها خوب بودند. به هر حال ما برابر تیمی بازی کردیم که فصل گذشته مدعی قهرمانی بود و این فصل هم همینطور است. البته ما هم برای کسب سهمیه آسیا تلاش می کنیم و امیدوارم در هفته های آینده بهتر شویم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------