دربی مشهد با تساوی به پایان رسید / ذوب آهن دو امتیاز دیگر از دست داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛
دربی مشهد با تساوی به پایان رسید

دیدار تیم های فوتبال پدیده و سیاه جامگان مشهد با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مهر، در این دیدار که عصر امروز یکشنبه و در هفته دوم از شانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر برگزار شد، دو تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

دربی مشهد در شرایطی با تساوی به پایان رسید که استقبال خوبی هم از این دیدار نشده بود. ابتدا ایوب کلانتری در دقیقه ۵۵ برای سیاه جامگان گل زد اما در دقایق پایانی معین عباسیان(۸۱) برای پدیده گل زد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

این دو تیم که در دیدارهای هفته نخست خود برابر دو نماینده اصفهان به پیروزی رسیده بودند با چهار امتیاز جزو بالانشینان جدول هستند.

----------------------------

فرکی با دست پر از اصفهان برگشت/ ذوب آهن دو امتیاز دیگر از دست داد

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران با تساوی به پایان رسید.


به گزارش مهر، دومین دیدار از هفته دوم شانزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز یکشنبه بین تیم های ذوب آهن و سایپا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که در حضور کم تعداد تماشاگران برگزار شد، دو تیم نیمه اول را با تساوی به رختکن رفتند اما در نیمه دوم و در دقیقه 63 این مهدی ترابی بود که سایپا را از میزبان پیش انداخت تا کار شاگردان یحیی گل محمدی سخت شود.

با این حال تیم ذوب آهن در دقیقه 84 توسط مهدی رجب زاده به گل تساوی رسید تا از شکست خانگی فرار کند. هر چند که این تیم دو امتیاز را از دست داد تا با توجه به شکست در بازی نخست دو هفته بد را سپری کند.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------