آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

شکایت ریزه اسپور از طارمی و رضاییان به فیفا / رضاییان: از من شکایت نمی‌شود



با شکایت باشگاه ترکیه ای حالا فیفا باید برای حل پرونده این دو بازیکن ایرانی رای صادر کند.

به گزارش ورزش سه، جنجال ورود و خروج دو بازیکن پرسپولیس به فوتبال ترکیه با بازگشت این دو بازیکن به کشورمان پایان نیافته است. ریزه اسپور ترکیه پس از جدایی عجیب طارمی و رضاییان ابتدا با ارسال ایمیلی به فدراسیون فوتبال ایران و تیم های لیگ برتری نسبت به عواقب حضور این بازیکنان در ترکیب پرسپولیس هشدار داد اما این ایمیل تنها اقدام باشگاه ترکیه ای برای برخورد با دو بازیکن سابق خود نبود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

هر چند بنا بر ادعای روزنامه ملیت این دو بازیکن در پی ترس از کودتا 15 جولای نظامیان در ترکیه این کشور را ترک کردند و حاضر به ادامه فعالیت در سوپر لیگ ترکیه نشدند اما باشگاه ترکیه ای در پیگیری خروج این دو بازیکن به فیفا شکایت کرده است تا از طریق این مرجع بین المللی پیگیر پرونده خروج این بازیکنان از باشگاه خود باشند.

شکایت ریزه اسپور به فیفا و ورود این مرجع بین المللی قدرتمند به این پرونده در کنار صدور رای احتمالی به نفع باشگاه ترکیه ای می تواند تاثیر زیادی در سرنوشت و آینده دو بازیکن مستعد و تاثیر گذار فوتبال ایران داشته باشد.

 

رضاییان: از من شکایت نمی‌شود
ساعاتی پیش اخباری مبنی بر شکایت باشگاه ریزه‌اسپور از مهدی طارمی و رامین رضاییان منتشر شد. اخبار حاکی از آن بود که این باشگاه شکایت خود را برای بررسی پرونده این دو به فیفا ارسال کرده تا این مرجع قانونی پیگیر امور مربوط به این بازیکنان باشد.

رامین رضاییان در واکنش به این خبر گفت: « این اخبار واقعیت ندارد، چرا که من همانطور که قبلا هم گفتم با رضایت باشگاه فسخ کردم و حتی خود باشگاه بلیط پرواز به ایران را برایم تهیه کرد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------