بهرام افشارزاده از باشگاه استقلال رفت / وزارت ورزش درباره برکناری افشارزاده توضیح داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آبی ها در انتظار سرپرست جدید؛
بهرام افشارزاده از باشگاه استقلال رفت

سرپرست باشگاه استقلال که عنوان شده بود به فعالیتش در این باشگاه ادامه خواهد داد کناره‌گیری کرد تا آبی‌های تهران در آستانه تغییرات جدیدی قرار بگیرند و البته منتظر سرپرست جدید باشند!

به گزارش مهر، بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال که حدود سه سال است در این باشگاه فعالیت می کرد از سمت خود کناره گیری کرد. این خبر در شرایطی منتشر شد که مدتها بود بحث کنار گذاشتن افشارزاده از استقلال مطرح می شد.

با این حال اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کردند که افشارزاده به فعالیتش در باشگاه استقلال ادامه خواهد داد.

 

تکمیلی/
وزارت ورزش درباره برکناری افشارزاده توضیح داد/ قانون‌مداری با تاخیر!
پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در مورد این خبر نوشت: عصر امروز اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال موافقت خود را با استعفای بهرام افشارزاده از سرپرستی مدیرعاملی این باشگاه اعلام کردند.

استعفای افشارزاده پس از تاکید دولت بر منع استفاده از بازنشستگان صورت گرفته است.

پیش از این دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، اواسط خردادماه سال جاری، قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کرده بود.

بر اساس این قانون به‌کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاههای اجرائی موضوع ماده(5) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوبه هشتم مهر ماه سال 1386و کلیه دستگاههایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌کنند، ممنوع است.

به گزارش ایلنا، وزارت ورزش در حالی قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در دستگاه‌های اجرایی دولت را عامل اصلی برکناری افشارزاده خوانده که این قانون سال‌ها است ابلاغ شده. با این وجود این سئوال پیش می‌آید که چرا وزارت ورزش سال گذشته با افشارزاده برخورد قانونی نکرد؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------