سردار آزمون تهدید به مرگ شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک هکر ایرانی الاصل که در ترکیه ساکن است ، سردار آزمون را تهدید کرده تا اگر پولی میلیونی به او ندهد صفحه شخصی او در اینستاگرام را هک خواهد کرد!

به گزارش ورزش سه،  بارها اتفاق افتاده که هکرها به صفحه شخصی افراد مشهور دست می برند و اطلاعات آن را استخراج می کنند. این اتفاق یکی دو روزی است که برای سردار آزمون، مهاجم 21 ساله تیم ملی فوتبال ایران رخ داده است.

یک هکر ایرانی الاصل که در ترکیه ساکن است سردار آزمون را تهدید کرده که اگر پولی میلیونی به او ندهد صفحه شخصی اش در اینستاگرام را هک خواهد کرد. آزمون به تهدید های او که غفور قهرمانی نام دارد پیشتر قصد داشت اینستاگرام محمود احمدی نژاد و البته مهرداد اولادی را نیز هک کند.

این هکر که از این راه سود چند صد میلیونی بدست آورده حالا سردار آزمون را مورد تهدید قرار داده است. او حتی پا را فراتر گذاشته و به آزمون تاکید کرده که اگر این موضوع رسانه ای شود و یا مهاجم تیم ملی دست به شکایت بزند او را می کشد.

آزمون البته  زیر بار پرداخت این مبلغ میلیونی نرفته و قرار است از این هکر شکایت کند. آزمون به می گوید: « چند روزی است که یک هکر مرا تهدید می کند و مدام از من خواسته میلیونی دارد تا صفحه اینستاگرامم را هک نکند.

هکر مورد نظر از من پول خواسته که من هم به خواسته اش پاسخ منفی دادم. از این هکر سندی در اختیار دارم که از من درخواست پول کرده. در اولین فرصت از او شکایت می کنم تا با اطلاعات شخصی افراد به همین سادگی برخورد نکند.او البته مرا تهدید به مرگ هم کرده اما امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد. همچنین در ملاقاتی که با دکتر روحانی خواهم داشت از او می خواهم که به این موارد که بعضا مشکلاتی برای افراد مشهور و برخی ورزشکاران بوجود می آورد برخورد اساسی کنند تا آنها با تمرکز به دنبال موفقیت باشند. من بازیکن تیم ملی هستم و دوست دارم با تمرکز کامل و تمام قوا برای فوتبال کشورم مفید باشم و ایران در راه رسیدن به جام جهانی کمک کنم. فقط امیدوارم مسئولان به این مشکلات رسیدگی کنند. »

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------