آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

منصوریان: گرفتن یک امتیاز نگران کننده نیست/ از شرایط آرمانی دور بودیم!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نگران آینده این تیم نیست و قطعا شرایط بهتر خواهد شد گفت: نسبت به بقیه تیم ها تمرینات را دیر شروع کردیم اما تلاش می کنیم به شرایط آرمانی برسیم.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان در مورد دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: فردا میزبان تیم خوب و دوست داشتنی صنعت نفت آبادان هستیم. خوشحالم که این تیم به لیگ برتر صعود کرده است. مردم آبادان با فوتبال زندگی می کنند و جنب و جوش خوبی در آبادان با این تیم وجود دارد. من امیدوارم که میزبان خوبی برای صنعت نفت باشیم.

منصوریان در ادامه افزود: به آقای افشارزاده خسته نباشید می گویم. ایشان یکی از کسانی بود که من را به خانه خودم برگرداند. ایشان در نقل و انتقالات خیلی به من کمک کرد و شجاعانه گام برداشت و به نوعی پدر ورزش ایران محسوب می شوند. همچنین به آقای حسنی خو خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم حضورش در استقلال منشا خیر باشد و مثل همه مدیرانی که در ۳۵ سال گذشته با استقلال آمده اند از نام استقلال دفاع کنند.

وی در مورد اینکه استقلال از دو بازی گذشته تنها یک امتیاز گرفته گفت: این موضوع برای من نگران کننده نیست بارها توضیح داده ام که ما دیر شروع کردیم و فشار بدنسازی تیم بالا بود باید به هماهنگی برسیم من از این جهت نگرانی ندارم.

سرمربی استقلال تهران در خصوص حضور حسنی خو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: من در سال ۷۶ با او سفری به عراق داشتم و می دانم او یک استقلالی متعصب و از لحاظ اخلاقی بسیار فردی درستکار است و مطمئنم استقلال با حضور حسنی خو فصل خوبی را پیش رو خواهد داشت.

علیرضا منصوریان در خصوص وضعیت خط دفاع استقلال که این روزها انتقاد زیادی از آن می شود و همچنین شرایط محمدحسین کنعانی زادگان گفت: تمام بازیکانی که ما در خط دفاع جذب کردیم از شرایط خوبی برخوردار هستند و مطمئنا می دانم با این مدافعان روزهای خوبی در لیگ خواهیم داشت اما با توجه به اینکه هنوز به هماهنگی لازم دست پیدا نکرده بودیم کمی دچار مشکل شدیم و به شما قول می دهم که خیلی زود به خط دفاعی مطلوب خواهیم رسید.

وی همچنین در خصوص کنعانی زادگان گفت: محمدحسین یک بازیکن جوان است و یکی از آینده های فوتبال ایران و به شما قول می دهم که او می تواند سال ها مشکلات دفاعی فوتبال را حل کند.

وی تاکید کرد: ما تمام این تمرینات را آنالیز کردیم و علت مصدومیت او را متوجه شدیم. به اعتقاد من یکی از دلایل مصدومیتش تلاش بسیار زیاد او بود که می خواهد خودش را اثبات کند و روزهای خوبی در استقلال داشته باشد.

سرمربی استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: از تمام بازیکنان خط دفاعی ام راضی ام خصوصا رابسون که نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد.

علیرضا منصوریان در پاسخ به این پرسش که آیا از انتشار رقم قرارداد خود ناراحت هستید یا خیر گفت: من دو سال در نفت بودم و شاید دو هزار کلمه صحبت می کردم اما کلا چند خط از گفته هایم منتشر می شد و پیش خودم می گفتم این همه حرف زدم اما چند خط از صحبت هایم را می بینم اما در استقلال حرف نزده صد خط از من نوشته می شود و من از این موضوع بسیار متعجبم و به همین دلیل در خصوص مسائلی غیر از مسائل فنی پاسخگو نخواهم بود و رسما از این تریبون عنوان می کنم فقط کنفرانس به کنفرانس صحبت می کنم و هر صحبتی از من در هر جایی منتشر شود دروغ محض است و اگر واقعا نیاز به صحبت باشد مطمئنا در سایت باشگاه حرف های خود ر ا خواهم زد.

علیرضا منصوریان در خصوص شرایط تیم خود و شناختش از نفت آبادان گفت: ما به لحاظ تمرینات سنگینی که انجام دادیم در دو هفته اول از شرایط آرمانی دور بودیم البته در مقابل استقلال خوزستان در ۲۰ دقیقه اول و ۲۰ دقیقه دوم عملکرد قابل قبولی داشتیم اما در مقابل نفت آبادان پرقدرت ظاهر خواهیم شد و تلاش می کنیم با حمایت هواداران مان که فردا در ورزشگاه حاضر خواهند داشت این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمری استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه دو هفته از لیگ گذشته از صنعت نفت هم شناخت داریم و می دانم یک مربی باهوش به نام دست نشان را در اختیار دارد که تجربه زیادی در فوتبال ایران داشته و قابلیت های بسیاری دارد و می دانم این تیم یک تیم جوان و باانگیزه است و فردا می خواهد آنچه را که در توان دارد مقابل استقلال گذاشته تا بتواند نتیجه قابل قبول را کسب کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در سمت چپ استقلال تغییرات زیادی صور ت می گیرد، گفت: ما فردا یک چپ جدید را بررسی خواهیم کرد و من به چند نفر این پوئن را داده ام که خودشان را در سمت چپ نشان دهند تا پیراهن چپ استقلال را بر تن کند و مطمئن باشید هر کسی که عملکرد قابل قبولی داشته باشد دیگر پیراهن چپ را از تنش درنخواهم آورد.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد مربی بدنساز راضی هستید زیرا فشار سنگین او باعث شد تا هنوز استقلال به شرایط آرمانی نرسد، گفت: به جرات می توانم بگویم که استیو جونز چیزی کمتر از مربی بدنساز تیم ملی نیست و یکی از علمی ترین بدنسازان حال حاضر دنیاست.

وی در ادامه خاطرشان کرد: با توجه به این که استقلال نسبت به سایر دیگر تیم ها دیرتر بازی هایش تمام شد و زمان کمی برای فصل بدنسازی داشت بالاجبار فشار را بیشتر کرده تا بدن ها به شرایط آرمانی برسد اما مطمئن باشید با توجه به بازی های بسیاری (۴۸ بازی) که در پیش داریم بدنسازی ما جواب خواهد داد و شما یک تیم خوب را از لحاظ فنی در این فصل شاهد خواهید بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------