آیا علیه یحیی در اصفهان کودتا شده؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یحیی گل محمدی فعلا اجازه نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ طی چند روز اخیر اتفاقاتی بین سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم افتاد که در نوع خود خیلی عجیب بود.

 

آذری ابتدا یحیی را از بودن کنار تیم محروم کرد و گفت که او اجازه ندارد در بازی فردا روی نیمکت تیمش بنشیند. آذری اما در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده که یحیی اخراج نشده است.

 

او درباره وضعیت سرمربی ذوبی ها گفته: « یحیی گل محمدی  سرمربی تیم  ذوب آهن است و برکنار نشده است. ایشان با توجه به تخطی از دو بند قراردادش به جلسه کمیته انضباطی باشگاه در روز یکشنبه دعوت شده است و اگر در جلسه روز یکشنبه حضور یابد، در مورد تخلفات وی تصمیم گیری می شود و در صورت عدم حضور، هیات مدیره باشگاه در مورد وی تصمیم گیری می کند. وی فعلا تنها یک بازی از نشستن روی نیمکت تیم ذوب آهن محروم است و در مسابقه تیم فوتبال ذوب آهن با فولاد هدایت تیم بر عهده مجتبی حسینی کمک مربی ایشان خواهد بود. »

جالب اینجاست که در طول این چند روز نه بازیکنان تیم و نه کمک یحیی یعنی مجتبی حسینی، هیچکدام عکس العملی نسبت به اتفاقات اخیر نشان ندادند و این ها نگرانی هایی برای سرمربی ذوب آهن ایجاد می کند که شاید در اصفهان تنها شده است!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------