استقلال بازی برده را به صنعت نفت باخت/ دومین شکست در سه بازی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته سوم لیگ برتر؛
دومین شکست استقلال رقم خورد

تیم فوتبال استقلال که در دو دیدار ابتدایی خود در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر صاحب یک تساوی و یک شکست شده بودند، در سومین دیدار برابر صنعت نفت آبادان تن به شکست داد.

به گزارش مهر، دومین دیدار از هفته سوم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز جمعه بین تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری 2 بر یک صنعت نفت به پایان رسید. علی قربانی(73) برای استقلال، رضا نوروزی(87) و بغلانی(90)برای صنعت نفت گل زدند.

شاگردان علیرضا منصوریان که در این دیدار از حمایت خوب و پرشور تماشاگران خود سود می بردند در طول نیمه اول تیم برتر میدان بودند و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما دفاع خوب و کم اشتباه صنعت نفت این اجازه را به آبی پوشان نداد.

در نیمه دوم بازهم برتری با استقلال بود و این تیم بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دفاع چند لایه صنعت نفت اجازه باز شدن دروازه را نداد تا اینکه علی قربانی در دقیقه 73 از خلا دفاعی استقلال استفاده کرد و دروازه حریف را باز کرد.

در دقایق پایانی نادر دست نشان سرمربی تیم صنعت نفت رضا نوروزی مهاجم پیشین پرسپولیس و فولاد را به میدان فرستاد که این بازی در دقیقه 87 از بین سه مدافع استقلال عبور کرد و با یک ضربه چیپ دروازه رحمتی را باز کرد.

درحالی که این دیدار با وقت های اضافه کشیده شده بود امید ابراهیمی درون محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه به گل دوم نفتی ها تبدیل شد.

-----------------------------

ذوب آهن بدون سرمربی در زمین فولاد پیروز شد
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز موفق شد با دو گل از سد فولاد بگذرد.

برای ذوب آهن در این دیدار ابتدا مهدی رجب زاده در دقیقه ۲۴ گلزنی کرد و سپس سید محمد حسینی در دقیقه ۶۴ دومین گل تیم میهمان را به ثمر رساند.

یحیی گل محمدی به دلیل محرومیت موقت در این دیدار بر روی نیمکت ذوب آهن حضور نداشت.

روز نخست هفته سوم رقابتهای لیگ برتر با برتری میهمانان همراه بود. سایپا در مشهد با نتیجه دو بر صفر از سد سیاه جامگان گذشت و صنعت نفت آبادان هم با حساب ۲ بر یک تیم استقلال را در تهران برد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------