آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نادر دست نشان: برای شکست استقلال برنامه داشتیم/ لقب آسانسور آبادان را آزار می دهد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت پس از پیروزی برابر استقلال گفت: برای رسیدن به این پیروزی برنامه داشتیم و تعویض هایمان را هم از قبل پیش بینی کرده بودیم.

به گزارش مهر، نادر دست نشان پس از پیروزی ۲ بر یک جمعه شب تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: از قبل پیش بینی یک بازی سخت با استقلال بزرگ را کرده بودیم. خیلی از بازیکنان ما اولین بار بود که ورزشگاه آزادی را می دیدند. با تعویض هایی که در آخر بازی انجام دادیم توانستیم به یک پیروزی خوب دست پیدا کردیم. ما از قبل روی این تعویض ها برنامه ریزی کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت خاطرنشان کرد: شاید یکی از عواملی که باعث شد ما بتوانیم نحوه و سبک بازی استقلال بود که فضا را برای ما فراهم کرد تا بتوانیم به پیروزی برسیم. ما از قبل برنامه ریزی کرده بودیم که رضا نوروزی را در دقایق پایانی به بازی بفرستیم که خدا هم کمک کرد و بازیکنان هم باهوش کار کردند و توانستیم به پیروزی خوب دست پیدا کنیم.

وی افزود: امیدوارم این مهاجمان بتوانند در کنار بازیکنانی که جذب خواهیم کرد برای تیم صنعت نفت مفید باشند و کمک کنند که ما در آینده نتایج بهتری بگیریم. این پیروزی برای آینده ما خیلی خوب خواهد بود.

دست نشان در مورد مسائلی که در مورد قرارداد رضا نوروزی مطرح شده است گفت: این بازیکن توانایی بالایی دارد و قراردادش را با تیم ما سفید امضا کرده است. ضمن اینکه اگر مواردی در قراردادش امده به خاطر پیشرفت این بازیکن است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد اینکه این تیم در پایان لیگ چه جایگاهی خواهد داشت گفت: اینکه صنعت نفت در سالهای اخیر لقب آسانسور را گرفته است مردم آبادان را اذیت می کند. به همین خاطر به مردم آبادان قول داده ام که این تیم را با قدرت در لیگ برتر نگه دارم و امیدوارم کاری کنیم که دیگر کسی به صنعت نفت آسانسور نگوید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------