آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

اختلاف باشگاه و برانکو/ خرج از «بیت‌المال» تاوان پشیمانی رضاییان!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

غرامتی که پرسپولیس باید بپردازد ؛
اختلاف باشگاه و برانکو/ خرج از «بیت‌المال» تاوان پشیمانی رضاییان!

درحالی که برانکو تاکید دارد در فهرست تیمش جایی برای رامین رضاییان وجود ندارد، باشگاه پرسپولیس در تلاش است این بازیکن را به جمع سرخپوشان برگرداند.

به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس مذاکرات اولیه را با رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس انجام داده است و این بازیکن قراردادش را نیز با باشگاه ریزه اسپور ترکیه‌ فسخ کرده تا  بدون مشکل به جمع سرخ‌پوشان باز گردد.

این انتقال در شرایطی در حال نهایی شدن است که لیست بازیکنان بزرگسال  پرسپولیس تکمیل است و باشگاه اگر قصد بازگرداندن رامین رضاییان را دارد،  باید یک بازیکنش را از لیست خارج کند که به احتمال فراوان آنتونی گولج استرالیایی کروات قربانی بازگشت خواهد شد.

رضاییان پس از اینکه قراردادش را با ریزه‌اسپور فسخ کرد، ویدئوای را از خود منتشر و در آن اعلام کرد که از این انتقال پشیمان است و از هواداران درخواست کرد که او را ببخشند.

رضاییان ابراز پشیمانی کرد، در باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را برای بازگشت انجام داد، به ترکیه‌ رفت فسخ قراردادش را باشگاه ترکیه ای گرفت و ظرف یکی دو روز آتی به نظر می‌رسد که روند بازگشتش به پرسپولیس نهایی شود و با خارج شدن نام گولج از فهرست بازیکنان بزرگسال، رضاییان برگردد!

اما بحثی که در این میان مطرح می‌شود این است که در صورت فسخ قرارداد با رضاییان باشگاه پرسپولیس غرامت سنگینی را باید بابت فسخ قرارداد با گوج پرداخت کند. مبلغی حدود پانصد میلیون تومان! ظاهرا مسئولان باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرده‌اند که مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارند.

رامین رضاییان بازیکن پرسپولیس بود اما در تمرینات پرسپولیس حاضر نشد. جواب تلفن باشگاه را نداد.  بیماری پدرش را بهانه کرد و سپس سر از ترکیه آورد. از رفتنش پشیمان شد و دوباره برگشت.

اما در این میان چه کسی باید تاوان پشیمانی وی را بدهد؟ پرسپولیس هنوز باشگاه دولتی است  بودجه‌اش هنوز هم به نوعی به بیت‌المال وابسته است. آیا تاوان اشتباه بازیکنی که برای پرسپولیس کلاس می‌گذارد و حتی جواب تلفن باشگاه را نمی‌دهد و به پیغام و پسغام های برانکو و باشگاه و به ناراحتی هواداران اهمیت نمی‌دهد را بیت‌المال باید بدهد؟

به هر حال یا رامین رضاییان انقدر بازیکن بزرگی است که برای پرسپولیس تعیین تکلیف کند، هر وقت دلش بخواهد برود و هر وقت هم دلش بخواهد بازگردد یا پرسپولیس به منابع مالی بی پایان وصل است که تاوان این اشتباهات را می‌دهد.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داد که برانکو امروز یکشنبه برای چندمین بار تاکید کرد جایی برای رضاییان ندارد و فهرست تیمش تکمیل است. اما ظاهرا باشگاه اصرار دارد که این بازیکن برگردد و خیلی هم نظر برانکو مهم نیست! مثل برخی بازیکنان دیگری که بدون نظر برانکو به پرسپولیس آمدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------