آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

برانکو ایوانکوویچ: حرفم را بزنم شش ماه محروم می‌شوم!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش عملکرد خوبی برابر صبا داشت از اظهار نظر در مورد عملکرد داور این دیدار خودداری کرد و گفت: اگر در این مورد حرف بزنم شش ماه محروم می‌شوم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر صبای قم در هفته چهارم لیگ برتر  به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان مطلب فوق گفت: از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم که آمدند و به گرمی ما را تشویق کردند.

وی افزود: تیم ما در نیمه اول عالی بازی کرد. یک بازی خوب که همه را شاد می کند و سرحال می آورد. ما در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. وقتی این همه موقعیت را از دست می دهیم دیگر نمی شود به یک برد پرگل رسید. با این حال به بازیکنانم تبریک می گویم که نظم تیمی شان را حفظ کردند.

برانکو ادامه داد: مهم این بود که ما تعطیلات را با صدرنشینی شروع کردیم. با این حال بعد از تعطیلات سه بازی سخت را پیش رو داریم. اما بازیکنان قطعا ریکاوری خوبی خواهند داشت تا بتوانند شروع قدرتمندی در لیگ داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد از دست رفتن موقعیت های پرتعداد گلزنی تیمش گفت: به هر حال هنوز طارمی به شرایط بدنی مطلوب نرسیده است. اگر به اردوی تیم ملی برود شرایطش بهتر خواهد شد. با این حال تلاش ما برای برطرف کردن نقاط ضعف ادامه خواهد داشت. بازیکنان ما انرژی زیادی برای رسیدن به دروازه حریف می گذارند و شاید به همین خاطر انرژی لازم برای زدن ضربه آخر را ندارند.

وی در مورد اینکه داوری چطور بود و چرا دستیارانش در دو بازی اخراج شده اند گفت: این را باید شما خبرنگاران بررسی کنید. من چیزهایی می دانم که اگر بگویم شش ماه محروم می شوم. شما ببینید که آیا دستیاران من بی ادبی کرده اند؟

برانکو در مورد کم گل خوردن تیمش در لیگ شانزدهم نسبت به دوره گذشته لیگ گفت: ما از ترکیب خط دفاعی فصل گذشته فقط محمد انصاری را داریم اما خوشحالم که بازیکنان جدید خیلی زود هماهنگ شدند. به سیدجلال حسینی هم تبریک می گویم که رهبری خوبی در خط دفاعی دارد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------