افتخاری: تغییرات در استقلال یک شوک بزرگ خواهد بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرپرست باشگاه استقلال گفت: تغییراتی که در تیم فوتبال صورت گرفته است قطعا یک شوک بزرگ برای تیم خواهد بود.

به گزارش مهر، سیدرضا افتخاری در حاشیه امروز تمرین تیم فوتبال استقلال گفت: از همان اول بنا را بر حمایت از علیرضا منصوریان گذاشتیم و قرار شد که کادر ایشان را تقویت کنیم. در همین راستا پس از دو روز مذاکره با بهتاش فریبا به توافق رسیدیم تا به عنوان دستیار در کادر فنی حضور داشته باشد.

وی افزود: همچنین طبق صحبت هایی که من با پزشک حیدری انجام دادم متاسفانه ایشان شرایط مناسبی برای نشستن روی نیمکت ندارند و صلاح نیست که با این شرایط او روی نیمکت بنشیند. برای همین از این پس نصرالله عبداللهی روی نیمکت تیم به عنوان سرپرست خواهد نشست و منصور پورحیدری نیز در کنار ما در باشگاه فعالیت می کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: پیشکسوتان زیادی در باشگاه حضور دارند و بنا بر این شد که ما از حضور آنها استفاده کنیم. بر همین اساس قرار شد که معینی، عبداللهی و ۵ تن از پیشکسوتان نیز کمیته فنی را تشکیل دهند تا بتوانیم از حضور آنها بهره برداری کنیم.

سید رضا افتخاری گفت: همچنین طی صحبت هایی که با وزیر ورزش داشتیم در راستای حمایت از پیشکسوتان قرار شد که صندوق حمایت از پیشکسوتان را نیز راه اندازی کنیم.

وی افزود: قطعا این تغییرات در باشگاه استقلال بی تاثیر نخواهد بود و این یک شوک بزرگ را در جهت موفقیت تیم خواهد داشت. همچنین حضور وزیر ورزش نیز در جمع ما بی تاثیر نخواهد بود و انگیزه بازیکنان را مضاعف خواهد کرد تا برای ادامه لیگ، خودشان را با انگیزه بیشتری آماده کنند.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره صحبت های وزیر ورزش با استقلالی ها گفت: به هر حال استقلال هواداران زیادی دارد و اگر تیم خوب بازی کند هواداران خوشحال می شوند و اگر عملکرد خوبی نداشته باشند آنها غمگین می شود و این موضوع در جامعه تاثیر دارد. امیدوارم شرایطی رخ دهد که بتوانیم رضایت هواداران را جلب کنیم.

سید رضا افتخاری گفت: منصوریان نیز بابت حضور وزیر ورزش در تمرین از او تشکر کرد. رحمتی هم همین صحبت ها را با وزیر انجام داد و امیدوار بود که همین حمایت ها ادامه دار شود.

وی در رابطه با کمیته فوتسال نیز گفت: تیم ملی فوتسال عصر امروز راهی تایلند شد و من قرار بود که به فرودگاه بروم اما به خاطر اتفاقاتی که در استقلال رخ داد نتوانستم تیم ملی را بدرقه کنم. به همین خاطر به صورت تلفنی با ناظم الشریعه صحبت هایی را انجام دادم و سفارشات لازم را به او کردم. من به آنها گفتم که درست است که این بازیها تدارکاتی است اما همیشه بازی برابر ژاپن و تایلند برای ما حیثیتی بوده است زیرا آنها رقیبان سنتی ما هستند و باید بازی آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

افتخاری در خصوص اینکه چه زمانی قرار است حکم مدیرعاملی در استقلال بیایید، گفت: همینکه وزیر بگوید کافی است اما مراحل اداری اش در حال طی شدن است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص صحبت های علی سامره نیز گفت: به هر حال ایشان از آکادمی کنار رفته و نباید این صحبت ها را انجام می داد. کمیته انضباطی باشگاه در این مورد تصمیم گیری می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------