تعجب حسن یزدانی از پاداش‌هایی که قرار است به المپیکی‌ها بدهند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حسن یزدانی می‌گوید فعلا می‌خواهد به مدال طلایی که در المپیک گرفته فکر کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ حسن یزدانی که مقتدرانه بر سکوی قهرمانی بازیهای المپیک ریو ایستاد و توانست با 22 سال سن و پس از 16 سال مدال خوشرنگ طلا را نصیب کشتی آزاد ایران کند، حمایت "شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه" از مدال آوران المپیک را در جهت قدرشناسی قهرمانان دانست و بر ادامه این گونه حمایتها از ورزشکاران تاکید کرد.

یزدانی در پاسخ به این سوال که نظرش در رابطه با اینگونه پاداش ها به مدال آوران طلایی المپیک چیست، در ابتدا با تعجب گفت:«واقعا قرار است 50 میلیون تومان بدهند و یک از نفر از بستگانم را استخدام کنند؟! شنیده ام که قرار است فروشگاههاي رفاه از قهرمانان المپیک حمایت کند. پیش از المپیک چند سازمان قول هایی دادند، خیلی خوشحال می شویم که به وعده های داده شده عمل کنند.»

جوان‌ترین کشتی‌گیر ایران در ادوار مختلف المپیک که موفق شد مدال طلا را از آن خود کند، گفت: «حمایت رفاه خیلی خوب و دلگرم کننده است. من هم مثل بقیه ورزشکاران از این گونه حمایتها خوشحالم .»

یزدانی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بستگان درجه یک خود را در فروشگاههاي رفاه استخدام خواهد کرد، گفت: «واقعا هنوز در این خصوص فکر نکرده ام، چون فقط تمرکزم به تمرین و مسابقه در المپیک و مدال طلا بودم. الان هم تنها به مدالم فکر می کنم و می خواهم از آن لذت ببرم. از این به بعد درباره این موضوع فکر می کنم و تصمیم می گیرم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------