آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

افتخاری: اگر در دربی هم شکست بخوریم، منصوریان برکنار نخواهد شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سیدرضا افتخاری:
بازی ایران تحت تاثیر داوری بود/ من تشخیص می‌دهم چه کسی بیاید!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: حتی اگر در دربی هم شکست بخوریم، منصوریان برکنار نخواهد شد و همچنان سرمربی استقلال خواهد بود.

به گزارش مهر، سید رضا افتخاری در حاشیه پیروزی تیم ملی ایران با نتیجه دو بر صفر مقابل قطر گفت: بازی خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم و متأسفانه تا حدودی داوری شرایط بازی را به هم زد اما بازیکنان ما نشان دادند که فوتبال ۹۰ دقیقه است و تا پایان به پیروزی امیدوار هستند.

وی در خصوص اینکه آیا منصوریان اگر در دربی شکست بخورد، برکنار خواهد شد یا خیر؟ گفت: ما در دربی شکست نخواهیم خورد و حتی اگر این اتفاق هم بیفتد، منصوریان همچنان سرمربی ما باقی خواهد ماند و به کارش در استقلال ادامه خواهد داد.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که گفته شده است می‌خواستند نظری جویباری را به هر طریقی شده به استقلال بیاورند، گفت: این من هستم که تشخیص بدهم چه کسی به استقلال بیاید یا نه و هرگز مسئله‌ حضور نظری جویباری در استقلال مطرح نبوده است.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که شرایط حال حاضر استقلال خوب نیست و شما چه تدبیری برای این قضیه اندیشیده‌اید؟ گفت: مطمئن باشید استقلال روز به روز بهتر خواهد شد و نتایج قابل قبولی کسب خواهد کرد.

افتخاری در پایان خاطر نشان کرد: همه باشگاه در تلاش هستند تا با شروع دوباره لیگ، استقلال بتواند با قدرت کارش را آغاز کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------