برانکو ایوانکوویچ: خودمان می‌گوییم بازیکنان خشن باشند/ متاسفانه انصاری صبوری نکرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی اوقات لازم است بازیکنان خشن باشند و محکم بازی کنند تا برای دیدارهای پیش رو آماده شوند.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین عصر امروز شنبه تیمش به خبرنگاران گفت: همه بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند و در یک هفته مانده تا بازی با تراکتورسازی تلاش می کنیم به شرایط ایده ال برسیم.

وی در مورد جدایی ساسان انصاری هم گفت: سه روز پیش با انصاری صحبت کردم و ایشان از من خواست که از پرسپولیس جدا شود. رقابت اینجا سخت است و خودش احساس کرد که برود تا بازی بیشتر به او برسد. متاسفم که صبور نبود تا بازی به او برسد. ساسان یک بازیکن حرفه ای بود که نمونه اش کم می شود. من هم به نظرش احترام گذاشتم.

برانکو در مورد اینکه آیا رضاییان جایگزین ساسان انصاری خواهد شد گفت: رضاییان با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و در کمیته انضباطی باشگاه برنده شد و رضاییان در تیم ما ماند. برای ساسان انصاری هم جانشین داریم. شاید رامین باشد. شاید هم بازیکنان دیگر.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی گفت: من عادت ندارم  که در مورد اسامی خاص صحبت کنم. برای همین هم اسم خاصی نمی برم.

برانکو در واکنش به این موضوع که آیا شما با آقای طاهری مشکلی دارید گفت: من شب گذشته منزل آقای طاهری بودیم. فقط من بودم و ایشان و خانواده شان. چه مشکلی می توانیم ما با هم داشته باشیم.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنانش در تمرین قلمبند نمی بندند گفت: بگذارید کمی ضربه بخورند و محکم شوند! شما در خیابان هم راه می روید ممکن است که آسیب ببینید. در تمرین همیشه خطر هست.

برانکو ادامه داد: کار بازیکنان سخت است و همیشه تحت فشار هستند. با این حال من از کار آنها راضی هستم. برخی اوقات عصبانیت هم بوجود می آید که طبیعی است. برخی اوقات هم خودمان تحریک شان می کنیم که خشن باشند و حتی برخی اوقات با هم دعوا هم بکنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در مورد تیم ملی چین و دیدارش با ایران گفت: قطعا چین سرمایه گذاری خوبی روی فوتبالش انجام داده است اما در 10 سال اخیر نتوانسته در رده ملی نتایج قابل قبولی بگیرد. حالا ببینیم در بازی روز سه شنبه چه اتفاقی رخ می دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------