آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پیروزی ازبکستان در خاک قطر/ ازبک‌ها بالاتر از ایران و کره صدرنشین شدند+جدول



تیم فوتبال ازبکستان با کسب پیروزی مقابل قطر در دوحه سه امتیاز با ارزش کسب کرد تا هفته دوم از رقابتهای مقدماتی جام جهانی را با صدرنشینی پشت سر بگذارد.

به گزارش مهر، در ادامه دیدارهای هفته دوم از رقابتهای مقدماتی جام جهانی روسیه و از گروه A دو تیم ازبکستان و قطر در دوحه به مصاف هم رفتند.

این دیدار با تلاش بازیکنان دو تیم برای کسب پیروزی آغاز شد . قطریها که بازی نخست خود را به ایران واگذار کرده بود، در  دوحه به دنبال ٣ امتیاز بازی با ازبکستان بودند و تلاش زیادی هم برای رسیدن به این هدف کردند و  در یک مورد تیر دروازه مانع از آن شد.

این بازی که می رفت با تساوی به پایان برسد در فاصله ٥ دقیقه به پایان  ایگور کریمتس مدافع پیش تاخته میهمان روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر دروازه قطر را باز کرد تا أزبک ها با همین سه امتیاز و با توجه به برتری یک بر صفر هفته نخست مقابل سوریة ، شش امتیازی شد و در صدر جدول گروه را به خود اختصاص دهند.

در گروه یک دیدار تیم های ایران با چین و کره جنوبی با سوریة به تساوی انجامید تا بعد از ازبکستان ٦ امتیازی ، ایران با ٤ امتیاز و تفاضل بهتر در مکان دوم ایستاد و کره جنوبی با همین تعداد امتیاز سوم است و قطر بدون امتیاز در مکان چهارم ایستاد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------