تهدید قلعه‌نویی به بازداشت و فرار برانکو/ سر چند نفر را شکستند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


ورزشگاه اختصاصی دردسرساز شد؛
تهدید قلعه‌نویی به بازداشت و فرار برانکو/ سر چند نفر را شکستند!

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس درشرایطی به پایان رسید که پس از این بازی ورزشگاه اختصاصی تراکتور پر بود از درگیری‌های ریز و درشت بین بازیکنان، تماشاگران و مربیان!

به گزارش مهر، روز دوم از هفته پنجم شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار در شرایطی با تساوی به پایان رسید که بسیار پرحاشیه بود و اتفاقات زیادی در طول بازی و پایان دیدار رخ داد. حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

* پس از سوت پایان بازی تماشاگران به شدت نسبت به قضاوت اشکان خورشیدی و کمک های او معترض شدند و به او توهین کردند.

* به دنبال توهین یکی از تماشاگران با سعید آقایی بازیکن تراکتورسازی بین این دو درگیری لفظی بوجود آمد. این هوادار معتقد بود که آقایی بازی ضعیفی برای تراکتور انجام داده و کارلوس کی روش نباید او را به تیم ملی دعوت می کرد.

* بدنبال حواشی ایجاد شده جمعی از تماشاگران در سمت دیگر ورزشگاه با عکاسان و خبرنگاران تهرانی به شدت درگیر شده و موجب شکسته شدن سر دو نفر از آنان شدند. این قائله خاتمه نیافت تا زمانی که درگیری مجددی بین این عکاسان و عوامل ورزشگاه بوجود آمد. در این حین مسئول کانون هواداران تراکتورسازی نیز وارد درگیری شد که با وساطت به موقع نیروی انتظامی قائله به پایان رسید.

* پس از این درگیری امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی نیز با عوامل ورزشگاه درگیر شده و حتی موجب شد بازیکنان نیز درگیر این قضیه شوند. شدت درگیری قلعه نویی به حدی بود که وی تهدید به بازداشت شد! این درگیری ها با وساطت نیروی انتظامی به پایان رسید.

* در پی این درگیری ها برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس از حضور در نشست خبری بعد از بازی امتناع و تاکید کرد به خاطر نبودن امنیت کافی حاضر نیست در نشست خبری پس از بازی شرکت کند.

* همچنین امیر قلعه نویی نیز به دلیل درگیر شدن با عوامل ورزشگاه به کنفرانس خبری نرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------