منصوریان: بازیکنانم نباید درباد خوب‌بودن دربی می‌خوابیدند/ پنالتی را ندیدم!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

منصوریان پس از اولین پیروزی:
بازیکنانم نباید درباد خوب‌بودن دربی می‌خوابیدند/ پنالتی را ندیدم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال از کسب نخستین پیروزی تیمش در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ابراز خرسندی کرد و گفت: اعتقاد داشتم که بازیکنانم نباید در باد خوب بودن در دربی بخوابند.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۲ بر یک شامگاه امروز سه شنبه تیمش برابر ذوب آهن به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بازی خیلی خوبی بود. از دربی برای ما مهمتر بود. بازی بعد از دربی همیشه برای ما مهم بود و بازیکنان نباید در خواب خوب بودنشان در دربی می رفتند و باید این بازی را می بردیم.

وی افزود: نتیجه بازی می توانست در دقایق آخر هر لحظه عوض شود چرا که تیم ما استرس رسیدن به اولین پیروزی را داشت به همین خاطر لایه های دفاعی را افزایش دادیم.

منصوریان ادامه داد: وقتی ما چند موقعیت داشتیم که می توانستیم به گل سوم برسیم طبیعی بود که بازیکنان استرس داشتند. ما در دو بازی دیگر در دقایق آخر پیروزی را از دست داده بودیم. اعتقاد دارم که باید در ستون وسط زمین به شرایط مطلوبی برسیم. البته بازیکنان هم نباید حاشیه امنیت داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تقویم مسابقات را دیده است گفت: ما در بهمن ماه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داریم که کار را برای ما سخت می کند و امیدوارم بتوانیم در تعطیلات لیگ برتر هم شرایط بهتری پیدا کنیم.

علیرضا منصوریان در مورد عملکرد داور هم گفت: نمی توانم دقیق بگویم پنالتی که برای ما گرفت درست بود یا نه چون صحنه را ندیدم. با این حال اعتقاد دارم در صحنه ای که کاوه رضایی می توانست گل سوم را بزند هم داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد.

وی ادامه داد: شرایط را بعد از این برد خوب می دانم. خدا را شکر که توانستیم در این دیدار به پیروزی رسیدیم و به هوادارانمان اطمینان خاطر دادیم که در آینده بهتر خواهیم شد. ما جام حذفی را هم در پیش داریم و امیدوارم امسال بتوانیم یک جام را بگیریم و به لیگ قهرمانان فصل آینده راه پیدا کنیم.

منصوریان در مورد عملکرد بختیار رحمانی گفت: رحمان بازیکن خوبی است که در سن پایین کاپیتان فولاد بوده و با این تیم قهرمان شده است. او نیاز به زمان دارد که به تدریج بتواند استعدادهایش را به نمایش بگذارد. قطعا بختیار رحمانی روزهای خوبی در استقلال خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از مهدی رحمتی و خسرو حیدری تشکر کرد و گفت: این دو بازیکن در این مدت کمک زیادی به من کردند و تیم را دو دستی حفظ کردند تا بتوانیم به شرایط بهتری دست پیدا کنیم.

علیرضا منصوریان در مورد مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال گفت: نود درصد تیم ها به لحاظ مالی مشکل دارند. قبول دارم که اسپانسر نباید اینقدر قوی باشد که مانع مصاحبه بازیکنان شود اما منابع مالی ما و پرسپولیس یکی است و ما باید تمکین کنیم. از نظر اسپانسر و یک گپ بین فدراسیون و سازمان لیگ و اسپانسر وجود دارد و مردم نباید فقط روزنامه بخرند و باید از طریق شما با  آنها ارتباط بگیریم.

وی ادامه داد: اما وقتی پول می خواهیم و اسپانسر به ما پول می دهد اگر بازیکنان مصاحبه کنند منابع مالی ما قطع می شود. من هم دوست ندارم بازیکنان از میکسزون رد شوند مصاحبه نکنند اما بعد از دربی گفتند سیاست دو باشگاه این است. باید یکسری بزرگتر از صدا و سیما و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این مشکل را سریع تر حل کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------