واکنش طاهری به اظهارات افشارزاده، جذب دژاگه و گزارش جنجالی «نود»



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرپرست باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم به اظهارات اخیر بهرام افشارزاده و گزارش جنجالی برنامه نود واکنش نشان داد و همچنین درخصوص احتمال جذب اشکان دژاگه صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش  مهر، علی اکبر طاهری در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته هفتم، گفت: با توجه به زحماتی که کادر فنی و بازیکنان ما کشیدند، انتظار می‌رفت نتیجه خوبی بگیریم. باید از همه عزیزان تشکر کنیم. البته از ارزشهای سپاهان کم نمی شود.

 

وی افزود: بازی های این دوره از لیگ قشنگ‌تر از لیگهای قبل است و همه تیمها کار می کنند. این نشان می‌دهد که تیم ها سطح دانش خود را ارتقا می دهند و خروجی آن هم بازی های قشنگ است.

 

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه آیا از نتایج تیم راضی بوده یا خیر، گفت: ما بد نبوده ایم. تازه اول فصل است. امیدوارم نتایج خوب را در ادامه رقم بزنیم.

 

طاهری درباره صحبتهای بهرام افشارزاده علیه پرسپولیس و رقم هزینه شده این تیم، تاکید کرد: خواهش می کنم از این حواشی دوری کنیم. بعضی جاها دوستان گفته اند قراردادهای زیادی هست. به صراحت می گویم فقط یک قرارداد وجود دارد و آن هم در سازمان لیگ است. این چیز پیچیده ای نیست. به نظرم باید فضای فوتبالی را حفظ و صیانت کنیم و بگذاریم قشنگی های فوتبال ادامه یابد.

وی درباره اینکه بهرام افشارزاده گفته بود وزیر ورزش پرسپولیسی است، خطاب به خبرنگار مهر که با لبخند این سوال را پرسید، گفت: خودتان خندیدید دیگر!

 

سرپرست پرسپولیس درباره برنامه نود و اینکه باشگاه ها از بلیت فروشی متضرر می شوند، گفت: برنامه را ندیدم. از من نخواهید راجع به نظر دیگران نظر بدهم.

 

طاهری در خصوص احتمال واگذاری بلیت فروشی آزادی به باشگاه ها، گفت: شما یک مقدار جوان هستید. منظورم این است که اگر به ذهن‌تان رجوع کنید می بینید من از سال گذشته این مطلب را گفتم که اگر می خواهیم روند فوتبال ما صعودی باشد، باید اداره امور بازی ها توسط خود باشگاه ها باشد البته با الزاماتی که سازمان لیگ اعلام می کنند.

 

وی افزود: به جز دربی که تکلیفش مشخص است، سال گذشته بیشترین تماشاگر پرسپولیس در بازی با صبا بعد از درگذشت هادی نوروزی بود که حدود ۳۵ هزار نفر به ورزشگاه آمدند. پیش از آن آمار ما ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر بود. آن موقع من با مهدی تاج جلسه داشتم و گفتم اجازه بدهید طبقه بالای ورزشگاه رایگان شود که این اتفاق افتاد و آن موقع ورزشگاه پر شد.

 

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: شما دیدید بازی با استقلال خوزستان بالای ۷۵ هزار تماشاگر را به ورزشگاه آوردیم. بازی بعد هم با سپاهان در وسط هفته و در سرمای شدید بود که بالای ۸۰ هزارنفر هم آمدند و تاج هم تماس گرفت و تشکر کرد.

 

طاهری درباره قطع همکاری سامانه هواداری سازمان لیگ تاکید کرد: این را باید مسئولان فدراسیون درباره‌اش صحبت کنند.

 

وی درباره اینکه چه برنامه ای برای تقویت تیم دارید، گفت: تیم که بسته‌ شده است. ما فقط می توانیم سه بازیکن برای لیگ قهرمانان آسیا بگیریم. ما این بحث را خیلی با برانکو باز نکرده ایم. اگر لازم باشد این بحث را هم دنبال خواهیم کرد.

 

وی درباره اقدامات کانون پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و بیانیه باشگاه در خصوص این کانون، تاکید کرد: این مستقل از باشگاه است. خیلی ها به ما مراجعه کردند و تماس گرفتند که چنین بحثی هست. بعضی ها فکر می کردند باشگاه پرسپولیس این کار را کرده است. برای همین ما امروز اطلاعیه دادیم. باید حواسشان باشد که به نوع دیگری استفاده نکنند چون آثار حقوقی دارد. در باشگاه بخشی برای پیشکسوتان داریم و حتی برنامه هایی داشتیم که از تک تک پیشکسوتان دعوت کردیم. ارزش پیشکسوتان بیشتر از این است. ما تازه اول راه هستیم. داشتیم این کارها را می‌کردیم که یکباره یک سونامی به نام مالیات آمد و ذهن ما را درگیر کرد.

 

وی همچنین در خصوص مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس و بازشدن این حساب از سوی اداره مالیات، گفت: این موضوع موقتی است.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در توضیح بیشتر از خبرنگاران خواست که دنبال تیتر و حاشیه نباشند و به باشگاه کمک کنند. وی تصریح کرد: هر صنفی باید مالیات بدهد. یک بخش از مالیات، کاری است. یک نوع دیگر از مالیات هم عملکرد بنگاه نامیده می شود. در سالیان گذشته باشگاه پرسپولیس نتوانسته صورت استاندارد به اداره مالیات بدهد. حسابرس هم می گوید من نمی توانم این صورتهای مالی را بررسی کنم چون باید سند وجود داشته باشد.

 

طاهری خاطرنشان کرد: وزارت دارایی هم می گوید وقتی حسابرس این صورتها را قبول ندارد خودم علی الراس اقدام می کنم. در واقع هر چه پول به باشگاه آمده، ۲۵ درصد آنرا به خاطر مالیات بر می دارند. این مالیتها از سال ۸۷ تا سال ۹۲ است. الان بحث ما این است که در سالهای گذشته هیچ موقع ورودی باشگاه به هزینه ها فائق نیامده است. تراز باشگاه همواره منفی بوده است ولی بخش مالیات می گوید من به این مسائل کاری ندارم.

 

وی افزود: در این شرایط که به دنبال درآمدزایی هستیم، یکهو می بینیم که دچار این مشکلات می شویم. این موضوع باشگاه را دچار چالش مالی کرده است. شما هم کمک کنید که مسئولان نگاهشان عوض شود. من حتی از وزیر هم خواستم که ورود کند و چالش مالی حل شود.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال جذب اشکان دژاگه هم گفت: درباره یک بازیکن هیچ حرفی نمی زنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------