آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

اظهارات توهین آمیز بازیکن کره ای در مورد تهرانی‌ها!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ستاره ملی‌پوش کره جنوبی با بیان اینکه از تهران و ورزشگاه آزادی می‌ترسد، گفت: «تهران شهری قدیمی است که مردمان آن نامهربان و ناراحت هستند.»

به گزارش جام، تیم ملی فوتبال کره جنوبی باید در چهارمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی برابر ایران به میدان برود.

 

 این دیدار برای کو جائه چول یکی از مطرح‌ترین بازیکنان کره، دیدار عجیبی است و با بقیه دیدارها فرق می‌کند. این بازیکن در آوکسبورگ آلمان بازی می‌کند، به روزنامه بیلد آلمان گفته که از اولین سفر خود به تهران خاطرات بدی دارد.

 

او درباره این موضوع اظهار داشت: «تهران یک شهر معمولی برای من نیست. من از تهران می‌ترسم. تهران شهری قدیمی است با مردمانی که رابطه ای دوستانه با من نداشتند. آنها نامهربان و ناراحت هستند. تمام خانه‌ها و آپارتمان‌ها بدشکل هستند و فضایی بسته‌ای دارند. نمی‌دانم چه ایده‌ای پشت آن است.»

 

 

 

کو جائه چول ادامه داد: «البته من شهر را فقط از داخل اتوبوس دیدم. مربی ما به ما گفت که فقط در هتل بمانید و در شهر تهران قدم نزنید. من با هتل آشنایی دارم. همچنین زمین تمرین و ورزشگاه را می‌شناسم و البته همیشه پلیس و اسکورت همراه ما هستند تا مشکل خاصی برای ما ایجاد نشود.»

 

جائه چول درباره جو ورزشگاه آزادی نیز گفت: «من در سراسر جهان و ورزشگاه‌های مختلف و مشهوری بازی کرده‌ام ولی تاکنون چیزی شبیه ورزشگاه آزادی ندیده‌ام. ورزشگاهی که 100 هزار نفر تماشاگر در آن دارد و تمام ظرفیت آن پر می‌شود.»

 

وی در پایان تصریح کرد: «در دیداری که ما یک بر صفر باختیم، بعد از سوت پایان مسابقه، دیدیم که تماشاگران چطور سر و صدا ایجاد می‌کردند و چه جو عجیب و غریبی ایجاد شده بود که هیچ وقت از یادم نمی‌رود. هواداران در بیرون از ورزشگاه نیز ما را تعقیب کرده و بطری های آب و وسایل مختلف به سمت ما پرتاب می کردند. همیشه از این ورزشگاه و تهران هراس دارم.»

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------