اولی اشتیلیکه: به‌خاطر شکست برابر ایران غمگینم/ پذیرفتم که ازایران ضعیف تر هستیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی پس از باخت تیمش برابر ایران گفت گفت: به خاطر شکستی که برابر ایران متحمل شدیم غمگین هستم.

به گزارش مهر، اولی اشتیلیکه پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند. من از نتیجه غمگینم که البته فشار تماشاگر یکی از دلایل باخت ما بود. در غیر این صورت می توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

 

وی افزود: ما در 30 دقیقه ابتدایی افتضاح بودیم و سطح بازی یکسان نبود و به همین دلیل گل خوردیم و شکست را پذیرا شدیم. اما در دقایق بعد بهتر شدیم اما من پذیرفتم که از نظر قوای جسمانی از ایران ضعیف تر بودیم. باید فشار بیشتری را به دروازه ایران وارد می کردیم اما هیچکدام اتفاق نیفتاد.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی ادامه داد: به بازیکنانم گفته ام که اگر می خواهید مستقیم به جام جهانی صعود کنید باید دیدارهای خانگی را با پیروزی به پایان برسانیم. برای رسیدن به این مهم باید نقاط ضعف مان را برطرف کنیم.

 

اشتیلیکه ادامه داد: ما چند موقعیت تک به تک داشتیم که نتوانستیم که از آنها استفاده کنیم و همین امر باعث شد که شکست بخوریم. چند سال است که ایران را نبرده ایم و با هر کادر فنی و بازیکنی که برابر ایران ایستاده ایم شکست خوردیم. باید دنبال راهکار باشیم تا این نقیصه را برطرف کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا کره جنوبی نمی تواند در ورزشگاه آزادی برابر ایران به پیروزی برسد گفت: ما باید بازی را کاملا آنالیز کنیم. در خیلی از جنبه ها تیم ما سطح پایین تر از ایران بازی کرد. برای رسیدن به این مهم باید از رده های پایه کار را دنبال کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------