برانکو ایوانکوویچ: بازی با نفت کلیدی و سرنوشت‌ساز است/ لیگ در اوج تعطیل می شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با نفت تهران یکی از کلیدی ترین و سرنوشت سازترین بازی های لیگ است.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با نفت تهران که ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: یادم رفته بود آخرین بار چه زمانی شما را دیده بودم. باید به مردم ایام عاشورا را تسلیت بگویم و همینطور به تیم ملی به خاطر نتایج درخشانش تبریک می گویم.

 

وی افزود: کارمان را بعد از یک ماه از نو برگزار می کنیم. در این مدت تمرینات را پشت سر گذاشتیم و برنامه های منسجم خوبی را انجام دادیم. خدا را شکر تمام بازیکنان سالم و سلامت هستند. طبیعی است ملی پوشان ما یک مقدار خسته هستند ولی مشکل سلامتی ندارند که از این بابت راضی ام.

 

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: فردا یکی از کلیدی ترین و سرنوشت سازترین بازی های لیگ برای ما است. نفت سال گذشته قهرمانی را از ما گرفت. سه بازی سخت را پشت سر گذاشته ایم و فردا هم بازی دشواری با تیمی داریم که در رده سوم جدول است. نفت تیم محکم و سختی است. 

 

برانکو درباره تعطیلات مدام لیگ و بازگشت بازیکنان تصریح کرد: این وقفه ها برای لیگ خوب نیست. دوباره سه بازی می کنیم و یک ماه تعطیل می شویم. کاری از ما بر نمی آید. سعی می کنیم با شرایط موجود خودمان را وفق بدهیم. شما شاهد بودید ما بازی به بازی بهتر شدیم. متاسفانه وقتی به اوج آمادگی که می رسیم، لیگ تعطیل می شود.

 

وی در خصوص غیبت مدافع استرالیایی گفت: گولج از اردوی قبل غایب است و همه چیز در خصوص این بازیکن بر عهده باشگاه است.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص احتمال خرید بازیکن جدید به جای گولج تصریح کرد: در حال حاضر بازیکن مناسبی در این پست پیدا نمی شود که جذب کنیم. متاسفانه الکس هم مصدوم شد ولی در تعطیلت نیم فصل آنرا بررسی می کنیم. برای این مشکل هم راه حل داریم.

 

برانکو در خصوص رامین رضائیان تاکید کرد: رامین هم در لیست وجود دارد. حسین ماهینی الان خوب کار می کند و او فعلا در اولویت است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------