پیروزی استقلال برابر سیاه‌جامگان/ صعود چند پله‌ای آبی‌ها در جدول



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته هشتم لیگ برتر؛

پیروزی استقلال برابر سیاه‌جامگان/ صعود چند پله‌ای آبی‌ها در جدول

شاگردان علیرضا منصوریان در هشتمین هفته از فصل شانزدهم رقابت های لیگ برتر به دومین پیروزی خود دست پیدا کردند. این پیروزی برابر تیم سیاه جامگان رقم خورد تا آبی ها به آرامش برسند.

به گزارش مهر، روز دوم از هفته هشتم شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر امروز شنبه با برگزاری دیدار تیم های سیاه جامگان و استقلال در ورزشگاه ثامن مشهد پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان منصوریان به پایان رسید.

 

در این دیدار استقلال اکثر دقایق نیمه اول را در اختیار داشت و می توانست علاوه بر گلی که در دقیقه ۲۷ توسط کاوه رضایی و از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، به گل های دیگری هم دست پیدا کند اما بازیکنان این تیم کم دقت بودند و از موقعیت ها به درستی استفاده نکردند.

 

در اولین دقیقه وقت های اضافه نیمه اول کاوه رضایی یک بار دیگر دروازه سیاه جامگان را باز کرد اما این بار در موقعیت آفساید بود و گل مردود اعلام شد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر آبی های تهران به پایان برسد.

 

در نیمه دوم این سیاه جامگان بود تیم برتر میدان از نظر در اختیار داشتن توپ بود اما استقلال هم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که کاوه رضایی یک موقعیت تک به تک و عالی را از دست داد.

 

در دقایق پایانی سیاه جامگان فشار زیادی را روی دروازه حریف وارد کرد و می توانست به گل تساوی دست پیدا کند اما درخشش سیدمهدی رحمتی مانع از فروپاشی دروازه آبی ها شد.

 

استقلال با این برد ۱۰ امتیازی شد و فعلا به رده هفتم جدول صعود کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------