آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

پنجمین برد پرسپولیس رقم خورد/ صعود سرخ‌ها به صدر با سوخت نفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته هشتم لیگ برتر؛

پنجمین برد پرسپولیس رقم خورد/ صعود سرخ‌ها به صدر با سوخت نفت

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر از توقف تراکتورسازی برابر سایپا نهایت استفاده را برد و با برتری برابر نفت تهران به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر عصر امروز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. حسین ماهینی(۱۳ - پنالتی)، مهدی طارمی(۳۰) و کمال کامیابی نیا(۸۳) برای پرسپولیس گل زدند.

 

نیمه اول اکثر دقایق بازی در اختیار شاگردان برانکو بود و آنها توانستند از موقعیت هایی که به دست آوردند به دو گل برسند. پرسپولیسی ها یک بار هم در نیمه اول با شوت محکم محسن مسلمان تیر افقی دروازه نفت را به لرزه در اوردند.

 

اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و علی دایی در همان شروع نیمه دوم سه تعویض همزمان انجام داد و توانست بازی را در اختیار بگیرد. در این نیمه زردپوشان چندین موقعیت خوب برای گلزنی داشتند اما علیرضا بیرانوند اجازه باز شدن دروازه را به شاگردان دایی نداد.

 

درحالی که نفت تلاش می کرد تا حداقل یکی از گل های خورده را جبران کند در دقیقه ۸۳ این دیدار پرسپولیس صاحب یک موقعیت خوب از روی نقطه کرنر شد که توپ ارسالی احمد نوراللهی را کمال کامیابی نیا با ضربه سر به گل سوم تبدیل کرد.

 

در دقایق باقی مانده دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند که البته موقعیت پرسپولیس بهتر بود اما در نهایت این دیدار با همان نتیجه سه بر صفر به پایان رسید تا سرخپوشان با ۱۸ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------