پرسپولیس از شکست برابر قهرمان گریخت/ سرخپوشان صدرنشین ماندند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته نهم لیگ برتر؛

پرسپولیس از شکست برابر قهرمان گریخت/ سرخپوشان صدرنشین ماندند

تیم فوتبال پرسپولیس که با تساوی تراکتورسازی برابر فولاد می توانست فاصله اش با این تیم در صدر جدول را بیشتر کند با تساوی برابر قهرمان فصل گذشته این فرصت را از دست داد اما صدرنشین ماند.

به گزارش مهر، در ادامه رقابت های روز نخست هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز پنجشنبه تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رحیم زهیوی(۳۴) برای استقلال خوزستان و فرشاد احمدزاده(۸۳) برای پرسپولیس گل زدند.

 

در این دیدار که در ورزشگاه غدیر اهواز و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد، قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر نمایش بهتری در نیمه اول داشت و صاحب موقعیتهای خطرناک تری هم شد که تنها یک بار توانست در دقیقه ۳۴ روی یک ضربه ایستگاهی به گل برتری دست پیدا کند.

 

در نیمه دوم سرخپوشان زمان بیشتری را صاحب توپ و میدان بودند و موقعیت های بهتری هم برای رسیدن به گل داشتند که مهمترین آنها در دقیقه ۵۷ به دست آمد که دروازه بان استقلال خوزستان روی علی علیپور مرتکب خطای پنالتی شد که که این ضربه را حسین ماهینی به بیرون زد.

 

در ادامه پرسپولیس بر میزان حملاتش افزود و در دقیقه ۸۳ با ضربه سر فرشاد احمدزاده به گل تساوی دست پیدا کرد. یک دقیقه پس از این گل رامین رضاییان بالاخره از سوی برانکو به زمین فرستاده شد تا مشکلاتی که برای این بازیکن وجود داشت به پایان برسد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------