آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

منصوریان: بازی با کیفیتی بود/ استقلال تهران مالک بازی بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر دو تیم فولاد خوزستان و استقلال در برابر هم بازی با کیفیتی به نمایش گذاشتند.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان شامگاه امروز پنج شنبه پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز شاهد بازی با کیفتی از سوی هر دو تیم بودیم و شاید یکی از عوامل آن کیفیت خوب زمین مسابقه بود.

 

وی افزود: در مجموع ۹۰ دقیقه، استقلال تهران مالک میدان بود هر چند در برخی زمان های بازی ما میانه میدان را از دست می دادیم.

 

منصوریان عنوان کرد: استقلال در این بازی می توانست گل های دوم و سوم را هم بزند ولی متاسفانه روی یک غافلگیری گل دریافت کردیم که همین مسئله باعث شد بازیکنان فولاد خوزستان بیشتر روی بازی تسلط پیدا کنند.

 

سرمربی استقلال تهران بیان کرد: در مجموع اگر کل بازی را ارزیابی کنم از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم ولی شک نکنید که می توانستیم در این بازی عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

منصوریان با بیان اینکه از بازیکنان جوان تیمم راضی نیستم، بیان کرد:  پیراهن استقلال تهران که روی تن بازیکنان است امانتی از سوی ۳۰ میلیون هوادار این تیم به آنها است. ما باید به دلیل برخی سهل انگاری ها از هواداران خود عذرخواهی کنم.

 

وی با تاکید بر اینکه در میانه میدان هر کاری که خواستم با حریف انجام دادیم، گفت: پیروز در برابر فولاد را به علت برخی سهل انگاری ها از دست دادیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد فحاشی‌هایی که در ورزشگاه به او شد، گفت: شما عزیز من هستید. من دو سال پیش یک مسئله را اینجا گفتم ولی از صحبت های من سوء برداشت شد و حالا شرایط به گونه ای شده است که در هر بازی در اهواز تمام هواداران بر علیه من ناسزا می گویند. من امروز با وجود همه توهین ها کاری نکردم در حالیکه می توانستم با حرکت دست هواداران را تحریک کنم و با احساسات آنها بازی کنم.

 

منصوریان ادامه داد: حتی این امکان را دارم که به باشگاه بگویم دیگر به اهواز نمی آیم ولی من همیشه به اهواز می آیم تا نشان دهم اهوازی ها را دوست دارم. من در ایران دو هزار دوست عرب دارم ولی برخی ها خودشان را به خواب زده اند و قصد ندارد این مسئله تمام شود. به نظر من به هیچ خوب نیست که در برخی مسائل اینگونه خودمان را به خواب بزنیم.

 

وی ادامه داد: باز هم با قاطعیت می گویم به اهوازی ها بی احترامی نکرده ام و آنها سوءبرداشت کرده ان. بی احترامی من این است که لب خط قرار بگیرم و کارهایی انجام دهم که باعث تحریک احساسات هواداران اهوازی شوم. دو سال است در اهواز ناسزا می شنوم ولی کمیته انضباطی هم کاری نمی کند و به نظر می رسد که برخی مسائل نادیده گرفته می شود.

 

منصوریان که حرف هایش با تذکر مسئول برگزاری نشست خبری در ورزشگاه الغدیر نیز مواجه شد در خصوص این اعتراض گفت شما حرفی نزنید و مسئول رسانه ای ما در این مکان حضور داشت و اگر لازم باشد تذکر لازم را می دهد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران عنوان کرد: من دست تک تک هم وطنان خود را می بوسم و همه آنهایی که در داخل مرز ایران زندگی می کنند عزیزان می هستند ولی واقعیت این است که جالب نیست که خانواده من اینجا مورد ناسزا قرار بگیرد. نعیم سعداوی که از مربیان عرب فوتبال ایران است دوست خوب من است. شما خبرنگاران مه می گوئید جو ورزشگاه خوب است در یک اتاق شیشه ای نشسته اید و فحاشی ها را نمی شنوید.

 

منصوریان در خصوص بازی نیز گفت: فولاد همان فولادی ها بود که انتظار داشتیم ولی ما چون فشار بالایی روی آنها وارد کردیم توانستیم از آنها بهتر ظاهر شویم. خوشبختانه ما شرایط سخت فشار بدنی را طی کردیم و اکنون به وضع خوبی رسیده ایم. در این بازی نیز حریف را به خوبی خسته کردیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم که در نهایت چنین نشد.

 

وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر نیز گفت: تعطیلات برای ما خوب است و ما از این شرایط رضایت کافی را داریم. ضمن اینکه مهم تیم ملی است که باید در این شرایط به آن کمک کرد تا به جام جهانی صعود کند.

 

منصوریان در خصوص غیب بازیکنان خود در سمت راست نیز گفت: ابتدا لازم می دانم از خسرو حیدری تشکر کنم که به علت بازی کردن در بازی با سایپا مصدوم شد ولی نشان داد که بازیکن متعصبی است چرا که ما در شرایط ۵۰ -۵۰ از او استفاده کردیم.

 

وی افزود: خسرو پسر استقلال است و به خاطر عرقی که به این تیم دارد مصدوم شد. غفوری نیز حفظ او برای تیم ملی و ما بسیار مهم است به همین دلیل در این شرایط سصعی کردم آمادگی وی حفظ شود. او دیشب برای اینکه تعصب خود را نشان دهد گفت که تحت هر شرایطی به همراه تیم به اهواز می آید و من قبول کردم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: از مگویان هم راضی هستم. او در این بازی هم خوب بازی کرد و هم پاس گل داد و نشان داد یک بازی بین المللی است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز پنج شنبه تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------