برانکو ایوانکوویچ: ۱۰ فرصت گلزنی داشتیم/ از این برد خیلی راضی هستم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال نفت تهران در دیدار مقابل سیاه جامگان مشهد در هفته دهم لیگ برتر به نتیجه تساوی دست یافت.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار با نفت آبادان در جمع خبرنگاران درباره این مسابقه، گفت: از این برد خیلی راضی هستم. از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می گویم که ۹۰ دقیقه جنگیدند و فلسفه فوتبال را با وحدت بازی به هواداران پرشور تقدیم کردند.

 

وی افزود: هواداران پرسپولیس کار خود را کامل کردند و به برد اعتماد و اعتقاد داشتند.

 

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: اگر امروز بازی را نمی بردیم بی عدالتی بود چرا که نیمه اول و دوم بازی را به حریف تحمیل کردیم آن هم مقابل صنعت نفت که استقلال و سپاهان را برده بود و مقابل تراکتورسازی به تساوی رسیده بود. 

 

برانکو ادامه داد: تعطیلات پیش رو برای ما با این برد لذت بخش شد و فرصتی برای آماده سازی مجدد در ادامه مسابقات لیگ.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص استفاده از رامین رضائیان و اینکه آیا برای استفاده از این بازیکن استراتژی خاصی دارد یا خیر، گفت: طبیعی است که سطح بازی ما با وارد شدن رامین رضائیان  یک بعد بیشتر شد آن هم در پست جدیدش. توانایی رامین در ضربات ارسالی بالا است و طبیعی است که از ایشان و سایر بازیکنان در مسابقات آینده بسته به موقعیتهایی که داریم، استفاده کنیم. هیچ موقع مشخص نیست در بازی چه اتفاقی می افتد.

 

برانکو ادامه داد: حتی امروز قرار بود ولادیمیر را وارد بازی کنیم ولی در نهایت احمد نوراللهی را وارد زمین کردیم که به کمال کامیابی نیا کمک کند. آنچه واضح است این است که از دقیقه اول موقعیتهای زیادی خلق کردیم و ۱۰ فرصت گلزنی داشتیم که شاید نزدن آن گل‌ها سخت‌تر از زدنش بود.

 

وی درباره گل نزدن مهاجمان پرسپولیس یادآور شد: ما از طریق بازیسازی موفق شدیم به فرصت برسیم ولی در تمام دنیا زدن ضربه آخر مشکل است. مهدی طارمی ابتدای فصل به ما اضافه شد و از چهار ماهی که الان در لیگ بازی می کنیم، سه ماه را با تیم ملی بوده است. او وقتی از اردوی تیم ملی برگردد، بیشتر با وی کار می کنیم. البته با تمام بازیکنان کار می کنیم. در هر تمرین روی ضربات آخر کار می کنیم ولی نمی توان این مشکل را یک شبه حل کرد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا از روند آماده سازی بازیکنانش در تیم ملی ناراضی است؟ گفت: برنامه های تمرینی تیم ملی با برنامه های باشگاه ها متفاوت است. وقتی مدت زیادی طارمی در تیم ملی باشد، زمان بیشتری نیاز دارد تا با تمرینات ما منطبق شود چون عملا بازیکنان جدید زیادی به تیم اضافه شده اند. 

 

برانکو در خصوص اینکه کی روش در جدال رسانه ای با امیر عابدینی از وی هم یاد کرده و یک نکته منفی و یک نکته مثبت از وی گفته است، گفت: نمی دانم درباره چه چیزی صحبت می کنید.

 

وی درباره حواشی اردوی شب قبل از بازی با نفت آبادان و مشکلات ایجاد شده برای مهدی طارمی و تاثیر آن اتفاق روی عملکرد امروز این بازیکن، گفت: طارمی برای تیم موقعیت ایجاد می کند. بازیکنانی که تمرینات اولیه را پشت سر نگذاشته اند، در طول فصل به فرم ایده آل می رسند. طبیعی است که تمرکز بازیکنان در آن سطح موردنیاز نباشد. حالا این بازیکن یک مشکل کوچک در ارتباط با باشگاه داشته است ولی خودش با اشتباه و تقصیرش روبرو شد. این یک مسئله داخلی بین باشگاه و طارمی است ولی همه جزئیات می تواند در کارش تاثیر بگذارد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره خطر گل خوردن پرسپولیس با توجه به گل نزدن بازیکنان این تیم تاکید کرد: این خطر هست که بعد از آن همه فرصت، حریف صاحب گل شود. این قانون فوتبال است که یک حریف بدون ایجاد شانس یکباره به گل می رسد؛ مثل رضا نوروزی که می توانست دقیقه آخر گل بزند ولی ما امروز یک بازی عالی را به نمایش گذاشتیم. در طول این مسابقه بیش از ۱۰ فرصت گلزنی ایجاد کردیم. حریف فقط در دقیقه ۹۳ صاحب یک فرصت آن هم از ضربه ایستگاهی شد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------