آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

افتخاری: قرارداد پروپیچ با استقلال ترکمنچای است/قراردادها در حالت کلی خارج از اشکال نیست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پای شهباززاده در تیم خودش گیر است

افتخاری: قرارداد پروپیچ با استقلال ترکمنچای است/قراردادها در حالت کلی خارج از اشکال نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: قراردادی که پروپیچ با استقلال بسته ترکمنچای است اما مسائل او را به وکیل باشگاه سپرده‌ایم و حتی باید بگویم او باید به ما خسارت هم بدهد.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با حضور در غرفه خبرگزاری فارس، در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد شرایط این تیم به خبرنگار فارس اظهار داشت: خوشبختانه از زمانی که من آمده‌ام تیم آرامشی پیدا کرده است و اجازه ندادیم مشکلی پیش بیاید. حمایت خوبی از منصوریان و کادر فنی تیم انجام داده‌ایم و ‌آنها هم بدون دغدغه کار خود را دنبال می‌کنند. روز اول هم گفتم من از منصوریان حمایت می‌کنم به جهت اینکه به وی اعتقاد دارم و معتقدم باید به او فرصت داده شود تا بتواند توانایی خود را به نمایش بگذارد.

 

وی ادامه داد: از فرصتی که به منصوریان دادیم وی به خوبی استفاده کرده و خوشبختانه از زمانی که ما آمده‌ایم تیم شکستی را تجربه نکرده است و نتایج خوبی حاصل شده است. توقع از استقلال فراتر از این است و همه می‌خواهند که استقلال بهتر از این باشد که البته من هم به این موضوع اعتقاد دارم بنابراین تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این شرایط برای استقلال به وجود آید.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران خاطرنشان کرد: ما یک برنامه کوتاه‌مدت و یک برنامه بلندمدت داریم. در برنامه کوتاه‌مدت خود می‌خواهیم که تیم نتایج قابل قبولی بگیرد و دل هوادارانش را شاد کند که خوشبختانه محقق شده است. برنامه بلندمدت من هم برنامه‌های اجرایی است. اواخر مدیریت گودرزی در وزارت ورزش با وی صحبت کردم و طرح‌های خودم را به او ارائه کردم اما این برنامه‌ها مصادف شد با رفتن گودرزی از وزارت ورزش حالا هم که سلطانی‌فر روی کار آمده است دنبال فرصتی هستم تا صحبت‌هایم را با او انجام دهم. از زمانی که سلطانی‌فر برنامه‌ها را تایید کند کارم را آغاز خواهم کرد. باشگاه نیاز به این دارد تا ثباتی ایجاد شود. زیرساخت‌ها درست شود، تکلیف بدهی‌ها روشن شود. همچنین برای پیشکسوتان و رده‌های پایه هم برنامه‌هایی داریم که اینها از برنامه‌های بلندمدت ما است. مطمئن هستم که با اجرای این برنامه‌ها اگر قسمت شد و ما بودیم و سلطانی‌فر هم برنامه‌های ما را تایید کرد کارها به سود استقلال تمام خواهد شد.

 

وی با اشاره به شرایط مالی باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان جوان هنوز پول خود را از باشگاه نگرفتند، ادامه داد: ما به همه به نسبت پرداخت‌هایی داشته‌ایم در مرحله اول 30 درصد، در مرحله دوم 10 درصد همچنین در مرحله دوم 30 درصد به کادر فنی پرداخت شد در مرحله سوم که دیروز بود هم بازیکنان و هم کادر فنی 10 درصد کامل دریافت کردند.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شکایت ساموئل از استقلال تصریح کرد: سه بازیکن خارجی استقلال در فیفا پرونده دارند. کمیته حل اختلاف در حال رسیدگی به این پرونده‌ها است. البته وکیل ما هم در حال دفاع از شرایط باشگاه است و نتایج خوبی هم گرفته است. قرار شد از مطالباتی که باشگاه استقلال از فیفا دارد رقمی حدود 300 هزار دلار از طریق فیفا به بازیکنان پرداخت شود. تنها یک بازیکن به نام پروپیچ باقی می‌ماند که رقم بالایی هم دارد. البته قرارداد این بازیکن خالی از اشکال نبوده و به نوعی می‌توان گفت که قرارداد ترکمنچای با این بازیکن به امضا رسیده است. این موضوع را هم از طریق وکیل خود پیگیری خواهیم کرد که فکر می‌کنم نه تنها مبلغی به وی تعلق نگیرد بلکه خسارت هم باید پرداخت کند. از این جهت پیشرفت خوبی داشتیم و هیچ گونه نگرانی نداریم و تنها دغدغه ما بدهی بازیکنان و مربیان است که باشگاه با شرایط فعلی قادر به پرداخت آن نیست که از زمان فتح‌الله‌زاده تا الان باقی مانده است. در این خصوص باید یک تصمیم دولتی و حکومتی بگیریم که اقدامات اولیه انجام شده و پس از صحبت با سلطانی‌فر تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 

افتخاری در خصوص وجود بندی در قرارداد بازیکنان که منجر به مشکل بین باشگاه با بازیکنان شده است، تصریح کرد: قراردادها در حالت کلی خالی از اشکال نیست. من نمی‌خواهم به گذشته برگردم اما در قراردادهای جدید بدون تایید هیات‌مدیره هیچ قراردادی را من امضا نمی‌کنم. خودم قرارداد را مطالعه می‌کنم و اینقدر تجربه دارم که اجازه ندهم سرمان کلاه برود. در قراردادها دقت کافی خواهیم داشت و تمام تلاشمان این است که اجازه ندهیم حق و حقوق باشگاه پایمال شود. متقابلا دوست نداریم که این شرایط برای بازیکنان و مربیان هم به وجود بیاید. طبق قرارداد رفتار می‌‌کنیم و تلاش می‌کنیم که حداقل امسال باشگاه بدهی نداشته باشد که به سال‌های گذشته اضافه شود. تلاش می‌کنیم وضعیت موجود را حفظ کرده و برخی از بدهی‌ها را هم پرداخت کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه چرا هیچ کدام از بازیکنان این تیم در مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم منصور پورحیدری حضور پیدا نکردند، گفت: مراسم هفتم به صورت رسمی برگزار نشده است. در شرایط کنونی برگزاری مراسم هفتم منسوخ شده است و معمولا تمام مراسمات در روز ختم برگزار می‌شود. منصوریان هم از بازیکنان خواسته بود تا در تمام مراسماتی که به صورت رسمی برگزار می‌شود حضور پیدا کنند. معمولا در شب هفت خانواده مرحوم برای ادای احترام مراسمی را برگزار می‌کنند که البته عمومی هم نیست. حتی ما از آنها سوال هم کردیم که گفتند مراسمی برای شب هفتم نداریم. در مراسم ختم پذیرایی مرسومی که در مراسم هفتم انجام می‌شود را ما انجام دادیم چراکه می‌دانستیم قرار نیست در روز هفتم مراسمی برگزار شود. فکر می‌کنم امشب هم خانواده مرحوم پورحیدری مراسمی داشته باشند که غیر رسمی است البته قطعا افرادی از طرف باشگاه در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

 

وی در خصوص احتمال بازگشت سجاد شهباززاده به تیم استقلال اظهار داشت: ما دنبال این موضوع هستیم اما تاکنون نه خودش با من صحبت کرده و درخواستی داده است. من تنها او را در مراسم ختم مرحوم پورحیدری دیدم و با وی سلام و احوالپرسی کردم. پس از آن هم نه خودش با من حرف زده و نه نماینده‌اش با من تماسی داشته است. با این حساب فعلا وضعیت وی مشخص نیست. ظاهرا هنوز در تیم کنونی‌اش مشکلاتی دارد و به قول معروف پایش گیر است.

 

به گزارش فارس، افتخاری در مورد اظهاراتش در جمع تعدادی از هواداران مبنی براینکه شکست 6 بر صفر استقلال برابر پرسپولیس در سال 52 در زمان مدیریتش به سود استقلال جبران خواهد شد، عنوان کرد: این صحبت‌ها کری‌خوانی‌های کوچه بازاری است. یکی از هواداران صحبتی را مطرح کرد و من هم جوابش را این گونه دادم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------