بی پول ها به تساوی رسیدند/ بدون گل، بدون تماشاگر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حواشی بازی استقلال خوزستان ـ سیاه جامگان مشهد؛

بی پول ها به تساوی رسیدند/ بدون گل، بدون تماشاگر

دو تیم استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه بدون تماشاگر الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند و به تساوی رضایت دادند.

به گزارش مهر، از سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه پنج شنبه تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی بدون گل رسید.

 

*وحید کاظمی این بازی را با کمک محمد راهی و مهدی شفیعی قضاوت کرد و در آن به عباس عسکری، روح‌الله سیف‌اللهی (سیاه‌جامگان) کارت زرد نشان داد.

 

*استقلال خوزستان در این دیدار با ترکیب: وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، ابوالفضل اعلایی(پیمان شیرزادی ۷۰)، محمد طیبی، عقیل کعبی، میثم دورقی ، فرشاد سالاروند، علی اصغر عاشوری(محمد شریفی ۸۲)، مهدی مومنی(۷۰ مهدی زبیدی)، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی در برابر حریف صف آرایی کرد.

 

*سیاه‌جامگان مشهد نیز با ترکیب: محمد ناصری، رضا شربتی (۲+۹۰- سعید مرادی)، سیدمیثم حسینی، محمدرضا خانزاده، حمیدرضا علی عسگری، ایوب کلانتری، مصطفی احمدی، غلامحسین بادامکی، محسن آقایی، عباس عسگری (۸۰- روح‌االله سیف‌اللهی) و سعید دقیقی (۶۴- موسی ترائوره) بازی کرد.

 

*اولین جلسه از محرومیت سه جلسه‌ای هواداران تیم استقلال خوزستان امروز اعمال شد و این تیم با حکم کمیته انضباطی در غیاب تماشاگرانش به دیدار سیاه‌جامگان رفت.

 

*بازیکنان سیاه‌جامگان دو روز قبل از بازی از سوی مسئولان این باشگاه شارز مالی شدند و بازیکنان استقلال خوزستان نیز روز گذشته مبالغی از این باشگاه دریافت کردند.

 

*در دقیقه ۲۱ تیم سیاه‌جامگان صاحب یک فرصت گلزنی شد اما داور میدان به‌دلیل وجود یک توپ اضافی در محوطه جریمه تیم استقلال خوزستان بازی را متوقف کرد تا توپ اضافی را از میدان خارج کند.

 

*روح‌الله سیف‌اللهی که بعد از دو سال حضور در استقلال خوزستان به سیاه‌جامگان مشهد پیوسته بود، در دقایق پایانی مسابقه به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد. سیف‌اللهی به‌دلیل تمارض یک کارت زرد هم از داور گرفت.

 

*محمد شریفی کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران که پس از چندسال عضویت در آکادمی فولاد خوزستان و اتمام قراردادش به استقلال خوزستان پیوسته است، در دقیقه ۸۲ برای این تیم به میدان رفت تا اولین بازی‌اش در لیگ برتر را تجربه کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------