توقف نفت تهران مقابل گسترش فولاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نفت تهران در خانه مقابل گسترش فولاد تبریز با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم نفت تهران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی تهران به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت. این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

در این مسابقه ابتدا سید محسن حسینی در دقیقه ۳۳ دروازه نفت تهران را گشود و گسترش فولادی‌ها را پیش انداخت ولی در ادامه کار رضا اسدی در دقیقه ۷۴ توانست گل تساوی نفت تهران و شاگردان علی دایی را به ثمر برساند. همچنین محمدرضا خلعتبری از تیم گسترش فولاد تبریز از داور دیدار کارت زرد دریافت کرد.

 

با این نتیجه نفت تهران ۲۰ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرد. گسترش فولاد تبریز هم با ۱۴ امتیاز و در همان رده دوازدهم باقی ماند.

--------------------------

صنعت نفت صفر - سایپا یک/طلسم سایپا در آبادان شکسته شد

 سایپا در آخرین بازی از اولین روز هفته سیزدهم لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت که این بازی در نهایت با پیروزی شاگردان حسین فرکی توام شد.

 

سایپا که مدتها بود طعم ۳ امتیاز را نچشیده بود، در این بازی موفق شد در دقیقه ۱۰ بازی و از روی نقطه پنالتی توسط علی زینالی دروازه تیم میزبان را باز کرده و در این بازی پیش بیفتد.

 

علی رغم حملات گسترده صنعت نفت و ضد حملات خطرناکی که سایپا تدارک می‌دید و همه این ها منجر به خلق صحنه‌های زیبایی در این بازی شده بود، هیچ یک از حملات دو تیم به ثمر ننشست و شاهد گل دومی در این بازی نبودیم تا تیم بحران زده سایپا در نهایت ۳ امتیاز سخت را از این بازی با خود به تهران بیاورد.

 

سایپا با کسب این ۳ امتیاز جمع امتیازاتش را به ۱۲ رساند تا بدون احتساب بازی های فردا، به صورت موقت تا رده سیزدهم جدول بالا بیابد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------