آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال: منصوریان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال از حمایت قاطع اعضا از منصوریان خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهاب جهانیان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از جلسه این هیئت با اصرار زیاد خبرنگاران پاسخگوی آن‌ها بود و درباره نتیجه این جلسه گفت: من زیاد صحبت نمی‌کنم چون قرار گذاشته‌ایم که کسی حرف نزند اما درباره کادر فنی می‌گویم که منصوریان با قدرت در تیم ماندگار است و به کارش ادامه می‌دهد. قرارداد او سه ساله است و همه اعضای هیئت مدیره از او حمایت می‌کنند.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا زمانی عضو هیئت مدیره علیه منصوریان صحبت می‌کند گفت: صحبت‌های زمانی هم از سر دلسوزی است اما فضای مجازی جای خوبی برای این حرف‌ها نیست. به او توصیه کردیم که از این پس اگر صحبتی دارد به صورت رو در رو با منصوریان مطرح کند.

 

جهانیان درباره احتمال اضافه شدن یک دستیار خارجی به کادر فنی استقلال گفت: هیچ تغییراتی نخواهیم داشت. منصوریان و کادر فنی فعلی با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند.

 

او در پایان در پاسخ به این سوال که چرا مسعود معینی عضو دیگر هیئت مدیره با ناراحتی جلسه را ترک کرد گفت: همانطور که گفتم نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. همدلی و وحدت دو نکته اصلی باشگاه استقلال است و همه ما به آن‌ها پایبندیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------