آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

اظهارنظر عجیب سرپرست الاهلی امارات: امیدواریم استقلال شکست بخورد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اظهارنظر عجیب سرپرست الاهلی امارات:

امیدواریم استقلال شکست بخورد/ بازی در ایران سختی زیادی دارد!

سرپرست تیم فوتبال الاهلی امارات گفت: امیدواریم تیم استقلال مقابل السد قطر شکست بخورد و به مرحله گروهی صعود نکند چون بازی در ایران برای ما سختی زیادی دارد!

به گزارش مهر، قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه برگزار شد و تیم های مختلف حریفان خود را شناختند. تیم فوتبال استقلال باید در مرحله پلی آف ابتدا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم السد قطر برود و در صورت برتری در این بازی، به مرحله گروهی راه خواهد یافت. طبق قرعه کشی، برنده دیدار السد و استقلال در گروه اول در کنار تیم های الاهلی امارات، التعاون عربستان و لوکوموتیو ازبکستان قرار می گیرد.

 

در همین ارتباط «عبد المجید حسین» سرپرست تیم الاهلی در اظهار نظری عجیب اظهار امیدواری کرد که السد قطر بتواند استقلال ایران را شکست بدهد و نماینده ایران به مرحله گروهی نرسد.

 

سرپرست الاهلی گفت: بر خلاف سالهای گذشته که با الهلال و الاهلی عربستان همگروه می شدیم و کار سختی داشتیم، امسال قرعه خوبی داریم. امیدواریم السد هم در دیدار با استقلال به پیروزی برسد تا گروه اول کامل شود.

 

عبدالمجید حسین ادامه داد: البته این به معنای این نیست که تیمهای تعاون و لوکوموتیو حریفان ساده ای هستند. تیم ازبکی قدرتمند است و تعاون هم نتایج خوبی در لیگ عربستان گرفته.

 

سرپرست تیم الاهلی امارات افزود: امیدواریم السد بتواند مقابل استقلال موفق باشد و به گروه ما بیاید. بازی با تیم های ایرانی در این کشور همیشه از جهت اقامت و پذیرایی مشکلات و سختی های زیادی برای ما دارد!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------