شکست بدموقع تراکتورسازی برابر سپاهان/ فرصت در اختیار پرسپولیس!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته چهاردهم لیگ برتر؛

شکست بدموقع تراکتورسازی برابر سپاهان/ فرصت در اختیار پرسپولیس!

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان در شرایطی به پایان رسید که سرخ های تبریز در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل سه امتیاز حساس را به سود پرسپولیس از دست دادند.

به گزارش مهر، روز دوم از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۴ امروز با دیدار تیم های تراکتورسازی و سپاهان پیگیری شد که در پایان تیم اصفهانی موفق شد ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد.

 

مهرداد محمدی(۲۴) و احسان حاجی صفی(۵۶) برای سپاهان و فرزاد حاتمی(۷۱) برای تراکتورسازی گل زدند. این نخستین شکست تراکتورسازی در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بود.

 

در این دیدار که از حساسیت بالایی برخوردار بود سرخپوشان تبریزی برای رسیدن به گل نخست تلاش زیادی انجام دادند اما در نیمه اول این سپاهان بود که با هنرنمایی فردی مهرداد محمدی توانست دروازه حریف را باز کند و با هیمن یک گل نیمه اول را به پایان برساند.

 

در نیمه دوم تراکتورسازی با میل هجومی بیشتری کارش را آغاز کرد تا شاید بتواند گل خورده را جبران کند اما سپاهان روی هنرنمایی احسان حاجی صفی به گل دوم رسید تا کار برای شاگردان قلعه نویی سخت تر شود.

 

با این حال این پایان کار نبود و تراکتورسازی بر میزان حملاتش افزود و با اضافه شدن جاسم کرار که به جای محمد نوری وارد زمین شده بود اوضاع را در دست گرفت و در دقیقه ۷۱ توسط فرزاد حاتمی به گل دست پیدا کرد.

 

در ادامه شاگردان امیر قلعه نویی نتوانستند گل خورده را جبران کنند و در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل اول سه امتیاز حساس را از دست دادند. تراکتورسازی با این شکست ۲۷ امتیازی باقی ماند و در رده دوم قرار گرفت. سپاهان هم با ۲۱ امتیاز به رده هفتم صعود کرد.

  

گسترش فولاد از سد قهرمان لیگ قبل گذشت

  دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان از ساعت ۱۴ امروز در زمین اختصاصی گسترش به مصاف هم رفتند که در پایان تیم تبریزی موفق شد ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد.

 

در این دیدار لوسیانو پریرا(۱۱ و ۹۱) برای گسترش و رحیم زهیوی(۲۹) برای استقلال خوزستان گل زدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------