آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

حمله صادقی به بازیکن سرشناس استقلال که جان بچه‌اش را قسم خورد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کاپیتان پیشین آبی پوشان تهرانی با افشای برخی اتفاقات گفت: عده‌ای در استقلال هستند که نقل و انتقالات را در دست دارند و تعیین می‌کنند چه بازیکنی باشد و چه بازیکنی نباشد.

به گزارش تابناک، امیر حسین صادقی صاحب رکورد بیشترین سالهای حضور در استقلال و بیشترین تعداد بازی با پیراهن این تیم در همه ادوار لیگ برتر است. او که از تیم جوانان استقلال کارش را شروع کرد، تا کاپیتانی این تیم هم پیش رفت، اما دو سه سالی است که فوتبالش را در تیم‌های دیگر دنبال می‌کند.

 

صادقی حالا درباره نقل و انتقالات و شرایط باشگاه دست با افشاگری زده و گفت: «چند سالی هست که اتفاقاتِ رقم خورده در باشگاه به کام دل هواداران نیست و این موضوع امسال پررنگ تر از همیشه هست. »

 

او درباره بازگشت خودش به استقلال گفته: «عده‌ای در باشگاه هستند که دوست نداشتند من به این تیم برگردم. شما ببینید نقل و انتقالات استقلال در این یکی دو سال دست چه گروهی بود.»

 

وی درباره اینکه این عده چه کسانی هستند، ادامه داده: «منظورم مسئول مستقیم نقل و انتقالات نیست. منظورم آن فرد یا گروهی هست که اسم مسئولیت رسمی در نقل و انتقالات ندارند اما عملا نقل و انتقالات با نظر و دخالت مستقیم آنها انجام می‌شود و در بستن تیم نقش مستقیم دارند. آنها دنبال آن بودند که باند و گروه خودشان در تیم باشد. هرکس بخواهد به استقلال بیاید باید ابزار دستشان باشد. من هم آدمی نبودم که باند باز باشم یا ابزار دست کسی باشم. پس راه بازگشت من به استقلال بن بست بود.»

 

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا منظور تو بازیکن خاصی است، گفته: «من اسم کسی را نمی آورم و کسی را متهم نمی‌کنم. اما در این باشگاه آنقدر رفتارهای عجیب از آدم‌ها دیدم که قابل باور نیست. آقایی که قسمش «کفن کردن بچه اش به دست خودش» بود، دروغ می گفت. آن یکی که جانماز آب می‌کشید هم دروغ می‌گفت. همه‌اش حرف‌های خاله زنکی. تو روی آدم یک حرف می‌زدند و پشت سر آدم هم یک حرف. من ترسیدم این آقایان به خاطر من اینقدر الکی جان بچه‌هاشان را قسم بخورند که کار دست خانواده شان بدهند. برای همین گفتم بیخیال استقلال بشوم و بروم دنبال زندگی‌ام.» 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------