قلعه‌نویی: برد مقابل نفت برای‌ ما ۱۰ امتیاز داشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه سروش رفیعی از فردا در تمرینات این تیم حاضر می شود، گفت: ماراتن سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

به گزارش مهر، امیر قلعه نویی در پایان دیدار تیم تراکتورسازی برابر نفت تهران با اشاره به پیروزی تیمش، گفت: خدا را شاکریم که ماراتن سختی را توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم. به علی دایی بابت این تیم قوی که ساخته تبریک می گویم. نفت هم در روی هوا و هم در روی زمین قدرتمند ظاهر شدند. من بازیکنانم را به خاطر فوتبال با برنامه ای که بازی کردند ستایش می کنم زیرا توانستیم تمام روزنه ها را ببندیم. نفت در نیمه اول اصلا موقعیت نداشت و در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب را هدر داد.

 

وی افزود: من امروز می خواهم راجع به زیبایی های فوتبال صحبت کنم؛ جایی که هواداران تراکتور علی دایی را تشویق کردند که اسطوره فوتبال ایران است. مسئله قشنگ دیگر هم محمد نوری بود که پیش از آغاز بازی به سمت علی دایی رفت و از ایشان رخصت گرفت.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: نفت با وجود اینکه تنها چند روز پیش ۱۲۰ دقیقه یک بازی سنگین را پشت سر گذاشته بود اما امروز فشار زیادی را آورد و ۱۰ دقیقه آخر حملات زیادی را انجام داد البته بازی در چنین زمینی واقعا برای تیم ها سنگین بود. این پیروزی برای ما ۱۰ یا ۱۲ امتیاز داشت. این برد اجازه نداد فاصله ما با پرسپولیس زیاد شود و اگر به لطف خدا روزی قهرمان شویم این پیروزی از ارکان اصلی قهرمانی ما خواهد بود زیرا سد بزرگی به نام نفت را از پیش رو برداشتیم.

 

قلعه نویی در رابطه با آخرین وضعیت جدایی سروش رفیعی اظهار داشت: سروش رفیعی از فردا در تمرینات ما حاضر خواهد شد و با ما خواهد بود و در بازی برابر ذوب آهن در جام حذفی هم به تیم تراکتورسازی کمک خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: من از آقای سلطانی فر وزیر ورز ش دو خواهش دارم. ابتدا اینکه تکلیف ورزش را روشن و قانونمند عمل کند تا ورزش حیاط خلوت بعضی ها نشود. یک مدیر دلش می خواهد می آید و خرج می کند و مدیر دیگر دلش نمی خواهد. خواهش دومم این است که اگر نمی توانیم استادیوم بسازیم حداقل ۲۰ زمین چمن فوتبال ساخته شود. به جای اینکه پول های زیادی صرف بازیکن خارجی بی کیفیت شود این پولها صرف ساخت زمین چمن شود.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در رابطه با اینکه آیا تراکتور می تواند امسال دوگانه لیگ و حذفی را بگیرد، گفت: این موضوع دست خداست. تیمم شایستگی این را دارد که به این مهم برسد. بازیکنانم حق دارند تا فردا خوشحالی کنند و از فردا به فکر بازی سخت با ذوب آهن شوند. ما در این فصل به غیر از بازی با سایپا که مستحق شکست بودیم در سایر بازی ها مستحق پیروزی بودیم.

 

قلعه نویی در خصوص تقویت تیمش نیز اظهار داشت: ما دو، سه بازیکن می گیریم. جذب دو بازیکن قطعی است و یکی دیگر را هم خواهیم گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------