سرمربی سپاهان: پرسپولیسی‌ها دست از سر خلیل‌زاده بردارند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به مذاکره پرسپولیسی‌ها با بازیکنان تیم سپاهان گفت: پرسپولیسی‌ها دست از سر خلیل‌زاده بردارند.

به گزارش مهر، عبدالله ویسی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل فوتبال باشگاه‌های کشور با بیان اینکه دیدار فردا یک دیدار مهم برای دو تیم به شمار می‌رود که امیدوارم تماشاگران در این بازی حضور داشته باشند، اظهار داشت: تیم ما به خوبی با نفت تهران آشناست و نقاط ضعف آن را به خوبی می‌شناسد.

 

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که در این بازی همه بازیکنان را مهار کنیم، افزود: ایمان مبعلی نیز یکی از شاگردان من بوده که باید او را مهار کرده و تلاش خود را برای رسیدن به فینال در این بازی به کار گیریم.

 

سرمربی سپاهان با بیان اینکه هدف ما کسب نتیجه در وقت‌های اصلیست، ادامه داد: تماشاگران در بازی‌های اخیر استقبال خوبی از بازی به عمل آورده‌اند و بدون شک فردا نیز حضور پرشوری از خود به نمایش می‌گذارند.

 

وی با بیان اینکه غیبت بازیکنان تیم نفت در این مسابقه تأثیری بر کار ما نمی‌ذارد، اضافه کرد: بدون شک ما در بازی فردا به خوبی قدر موقعیت‌های خود را می‌دانیم و با تمام وجود در مسابقه ظاهر می‌شویم.

 

ویسی تصریح کرد: سپاهان در حال حاضر به بازیکنان مختلفی مذاکره کرده و با چند بازیکن به توافق رسیده‌ایم که جلال عبدی، از جمله آنها به شمار می‌رود.

 

وی با بیان اینکه دریافت رضایت‌نامه علی کریمی هزینه سنگینی به دنبال دارد، اضافه کرد: این بازیکن برای بازگشت به سپاهان علاقمند است اما هنوز درباره این موضوع به توافق نرسیدیم.

 

سرمربی سپاهان درباره مذاکره مسئولان پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: تا زمانی که من در سپاهان باشم و حتی پیکه هم به تیم ما بیاید، شجاع خلیل‌زاده از تیم نمی‌رود و پرسپولیسی‌ها باید دست از سر این بازیکن بردارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------