آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

قلعه‌نویی: دو گل بچگانه خوردیم/ حسینی: ذوب‌آهن به خاطر اتفاقات عجیب و غریب صعود نکرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

امیر قلعه‌نویی:

دو گل بچگانه خوردیم/ ذوب‌آهن امسال یک مربی خوب به لیگ معرفی کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان دو گل بچگانه دریافت کرد وگرنه زودتر به پیروزی می‌رسید.

به گزارش مهر، امیر قلعه‌نویی عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با بیان اینکه این بازی تا سال‌ها در ذهن همه می‌ماند، اظهار داشت: به نظرم ما در این مسابقه دو گل بچه‌گانه خوردیم و نباید کار به اینجا می‌کشید اما خوشحالم که در نهایت پیروز مسابقه شدیم.

 

وی با بیان اینکه کرار جاسم نمی‌تواند هر کار که دوست داشت انجام دهد، تصریح کرد: بدون شک من با این بازیکن برخورد خواهم کرد و این برخورد نیز به شدت انجام می‌شود.

 

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به کیفیت این مسابقه ادامه داد: به نظر من فوتبال ایران از کیفیت بالایی برخوردار است و تنها مسئله آن در حال حاضر، کیفیت زمین‌های فوتبال است که امیدوارم این موضوع نیز برطرف شود.

 

وی با بیان اینکه در نیم‌فصل دوم تمرینات تیم بهتر شده و شرایط تیم را بهبود می‌بخشیم، گفت: بدون شک در این نیم‌فصل بهتر نتیجه می‌گیریم و با برگزاری اردوهای مناسب، شرایط تیم بهتر می‌شود.

 

قلعه‌نویی با بیان اینکه باشگاه ذوب‌آهن امسال یک مربی بسیار خوب به لیگ برتر ایران معرفی کرد، ادامه داد: حسینی یکی از سرمایه‌های مربیگری ایران است که باید قدردان زحمات او بود.

 

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر به شمار می‌رود اضافه کرد: من همیشه بازی‌های این تیم را تماشا می‌کنم و اعتقاد دارم که این تیم اصفهانی فوتبال بسیار زیبایی از خود به نمایش می‌گذارد.

 --------------------------------------

حسینی:

ذوب‌آهن به خاطر اتفاقات عجیب و غریب صعود نکرد/ مستحق فینال بودیم

 

به گزارش مهر، سیدمجتبی حسینی عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نیمه‌نهایی جام حذفی با بیان اینکه ذوب‌آهن شناخت خوبی از این بازی داشت، اظهار داشت: به خوبی می‌دانستیم که تیم حریف به دنبال ارائه یک بازی خوب و فشار به تیم ذوب‌آهن است و ما می‌توانستیم به سرعت به گل دوم برسیم اما متأسفانه این اتفاق صورت نگرفت.

 

وی با بیان اینکه باید نتیجه این مسابقه را در ادامه فصل و نیم‌فصل دوم جبران کنیم، تصریح کرد: به نظرم اگر اتفاقات عجیب و غریب نظیر دو کارت زرد بی‌جهت بازیکن ما صورت نمی‌گرفت، این فصل هم به فینال جام حذفی دست پیدا می‌کردیم زیرا استحقاق رسیدن به فینال را داشتیم.

 

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازیکنان جوان خوبی داریم که در نیم‌فصل دوم نیز یک بازیکن به تیم اضافه می‌کنیم، گفت: ترجیح می‌دهم درباره داوری این مسابقه صحبت نکنم اما به نظرم آقای زرگر به عنوان یک داور بی‌غرض، در کارت زرد به تبریزی عجله کرد.

 

وی ادامه داد: باز هم تأکید می‌کنم که منصفانه نیست داور بازی مقابل تیم قدرتمندی نظیر تراکتور، ما را ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------