رکب‌تراکتوری‌هابه‌سروش/ اضافه‌خدمت‌عجیب‌برای‌رفیعی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان نیم فصل و در حالیکه سروش به یکقدمی پرسپولیس رسیده از نامه ای می گوید که 2 ماه پیش آمده و در آن نوشته شده رفیعی اضافه خدمت دارد! این یقینا ترفندی تازه برای حفظ ستاره اصلی میانه میدان تیم تبریزی است چراکه همین آجورلو می گوید به رفیعی قول داده بودند 6 ماه اضافه خدمتش بخشیده شود

به گزارش تابناک، آجورلو پس از برتری تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی در مورد اظهارات سروش رفیعی در مورد کارت پایان خدمتش اظهار داشت: قبلاً هم گفته‌ام که سروش رفیعی به تراکتورسازی خدمت کرده است و اگر تا به امروز از او حقی ضایع شده از وی عذرخواهی می‌کنم.

 

وی ادامه داد: اگر خدمت سربازی سروش رفیعی در تاریخ مقرر که به نظر می‌رسد همین ایام است تمام شده باشد، به او تبریک می‌گویم که مدت خوبی با تراکتورسازی همراه بوده است و اگر می‌خواهد برود به او می‌گویم که بازیکن آزاد است و فوتبال حرفه‌ای باید بپذیرد که او یک فصل با ماست و ممکن است فصل دیگر با ما همراه نباشد. ما برای قهرمانی در 2 جام به او نیاز داریم؛ جدای از اینکه به تک تک بازیکنان نیاز داریم به سروش رفیعی هم بیش از همه احساس نیاز می‌کنیم چون دیگران هستند و او است که می‌خواهد برود.

 

آجورلو افزود: اما به اینکه حقی از رفیعی ضایع شود راضی نیستیم و خدای نکرده نمی‌خواهیم به روش‌های غیراخلاقی او را نگه داریم. رفیعی مثل پسر خودم است و همینطور که نمی‌خواهم به پسرم ظلم شود در مورد رفیعی هم همینطور است و اگر طبق مقررات سربازی او تمام شده باشد می تواند از تراکتورسازی جدا شود.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: اما 2 ماه پیش نامه‌ای آمد که رفیعی اضافه خدمت دارد ولی من گفتم نامه را مخفوظ نگه دارند تا خودم پیگیری کنم چون به رفیعی قول داده بودند 6 ماه اضافه خدمتش بخشیده شود.به هرحال من از فردا صبح به دنبال کار رفیعی خواهم رفت و اگر سربازی او تمام شده باشد اولین کسی هستم که به او کمک می‌کنم تا کارت پایان خدمتش را بگیرد و بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده خودش تصمیم‌گیری کند.

 

آجورلو در مورد اینکه با این حساب 6 ماه اضافه خدمت رفیعی پابرجا است ، هم گفت : در این مدت به شدت درگیر مسائل جدی فوتبال بودیم و امروز هم دیدید که در دقیقه 120 تکلیف فینالیست مشخص شد و در پایان هم حرف‌های غیرواقعی که به ما کمکی نمی‌کند مطرح شد. اما دوستان من و کسانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند که من تا امروز به کسی ظلم نکرده‌ام.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------