آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره تیم ملی/ برانکو : از بازگشت پسرانم خوشحالم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره تیم ملی

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای، ضمن تاکید بر همکاری خود با تیم ملی و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نگرانی خود را از جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها هوادار این باشگاه و محروم شدن تیم ملی از ستارگان پرسپولیس ابراز کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: انتقاد سرمربی باشگاه‌، در خصوص برخی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بوده و انتظار می‌رفت پاسخ منطقی و حرفه‌ای نیز دریافت نماید.

 

بدیهی است اینگونه رفتارها در شأن و منزلت ملت بزرگ ایران اسلامی نبوده و امید است همگان بر اخلاق و رفتار حرفه‌ای پایبند باشند.

 

باشگاه بزرگ پرسپولیس با حمایت هواداران میلیونی و با اتکا بر تعصب و توان بازیکنان خود با انگیزه بیشتر در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حاضر خواهد شد. در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی‌، این باشگاه اجازه نخواهد داد اینگونه مسائل خللی در روند پیروزی‌های تیم پرسپولیس ایجاد نماید.

-----------------------------

برانکو : از بازگشت پسرانم خوشحالم

 

به گزارش ورزش سه،  کارلوس کى روش، سرمربى تیم ملى ایران در واکنش به انتقادات برانکو ایوانکوویچ ، دستور به خروج بازیکنان ملى پوش پرسپولیس از اردوى این تیم داد و این مساله واکنش برانکو را در پى داشت.

 

سرمربى کروات پرسپولیس در واکنش به این اتفاقات از بازگشت بازیکنان ابراز رضایت کرد و گفت: من خوشحالم که آنها بازگشته اند. آنها بازیکنان تیمم هستند و متوجه مى شوید چه مى گویم؟ آنها مثل فرزندانم هستند و طبیعى است از بازگشت آنها خوشحال هستم.

 

وى ادامه داد: تاکتیک کى روش در این زمینه مشخص است و من نیز همینطور. من با کسى مشکلى ندارم و صادقانه سوال کردم در این مقطع برگزارى اردو به چه معناست و باز هم مى گویم از بازگشت پسرانم خوشحالم. طبیعى است که فردا و در تمرین تیم پیگیر این اتفاق خواهم بود و از آنها پرس و جو خواهم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------