پیروزی مقتدرانه منچستر یونایتد مقابل ردینگ/ نمایش توپ طلا در برنابئو



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جام حذفی انگلیس؛

پیروزی مقتدرانه منچستر یونایتد مقابل ردینگ/ رکورد تاریخی وین رونی

 

به گزار مهر، دور سوم رقابتهای جام حذفی فوتبال باشگاههای انگلیس، FA Cup روز شنبه با برگزاری دیدار تیم های منچستر یونایتد و ردینگ پی گرفته شد. در این بازی که در ورزشگاه اولدترافورد انجام گرفت شاگردان مورینیو با نتیجه ۴ بر صفر از سد حریف خود گذشتند.

 

وین رونی (۷) و آنتونیو مارسیال (۱۵) زننده گل های تیم منچستر یونایتد در نیمه نخست این مسابقه بودند. در نیمه دوم نیز مارکوس راشفورد دو بار در دقایق ۷۵ و ۷۹ گلزنی کرد تا شیاطین سرخ به بردی قاطعانه دست یابند.

 

وین رونی با گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گل های خود را برای شیاطین سرخ به عدد ۲۴۹ رساند تا با رکورد سر بابی چارلتون برابر شود و مشترکا به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شود.

 

رونی این تعداد گل را در ۵۴۳ بازی به ثمر رساند.

-----------------------

هفته هفدهم لالیگا؛

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل گرانادا/ نمایش توپ طلا در برنابئو

 

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته هفدهم رقابتهای لالیگای اسپانیا روز شنبه با برگزاری دیدار تیم های رئال مادرید و گرانادا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پی گرفته شد که طی آن شاگردان زیدان با نتیجه ۵ بر صفر از سد حریف خود گذشتند.

 

نیمه نخست این بازی با برتری ۴ بر صفر رئال مادرید پایان یافت. در این نیمه ایسکو (۱۲ و ۳۲)، کریم بنزما (۲۰) و کریستیانو رونالدو (۲۷) برای رئال مادرید گلزنی کردند.

 

در نیمه دوم نیز توپخانه رئال مادرید از کار نیفتاد. کاسیمیرو (۵۸) گل پنجم تیمش را وارد دروازه قعرنشین لالیگا کرد. در ادامه تلاش شاگردان زیدان برای افزایش گل ها ثمری نداشت و این تیم با برد ۵ بر صفر حریف خود را پشت سر گذاشت.

 

پیش از این بازی کریستیانو رونالدو چهارمین توپ طلای خود را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به نمایش گذاشت و مورد تشویق ویژه هواداران این تیم قرار گرفت. برخی از ستارگان سابق این باشگاه نیز برای این بازی دعوت شده بودند.

 

شاگردان زیدان با این برد خانگی ۴۰ امتیازی شدند و اقتدار خود را در صدر جدول رده بندی حفظ کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------