آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

حرف های صریح منصوریان درباره بختیار و رحمتی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 شماره 10 را برای سجاد نگه داشته ایم

حرف های صریح منصوریان درباره بختیار و رحمتی

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال در پایان نشست مطبوعاتی، مصاحبه ای تکمیلی با خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه تختی انجام داد.

به گزارش ورزش سه، منصوریان در این مصاحبه با صراحت درباره لیست خروجی تیم، سیدمهدی رحمتی و صحنه مشکوک به پنالتی صحبت کرد. 

  

این گفت و گو را بخوانید: 

  

* خیلی خوشحال هستم. علتش این است که به این برد احتیاج داشتیم. بازی سخت و نفسگیری بود نفت تیم خیلی سختی است اما آنها را خوب آنالیز کردیم. 

  

* ما در نیمه دوم به بازی مسلط شدیم و در بهترین زمان ممکن زیباترین گل را زدیم. می توانستیم به گل دوم هم برسیم و البته نفت هم می توانست به گل مساوی برسد. البته با جانفشانی بچه های ما آنها نتوانستند به درون 18 ما برسند.

  

* اگر صحنه کاوه رضایی خطا بوده باشد یکی از قشنگ ترین صحنه های داوری اتفاق افتاده است. من این صحنه را دیدم داور اول آوانتاژ داد اما بعد این صحنه را خطا اعلام کرد. 

  

* من این برد را از صمیم قلب به هواداران هدیه می کنم. 

 

 * از شنیدن و صحبت کردن درباره این موضوع ها خسته شده ام. اگر هواداران ما رفته اند سمت هواداران نفت بسیار کار زشت و بی ادبانه ای کرده اند و من نمی توانم این مسائل را تحمل کنم. کمی هم دنبال قشنگی های فوتبال باشیم. 

  

* آقای شهریاری، مدیرعامل نفت تا چند وقت پیش کلا اهل مصاحبه نبود اما ماشاالله در این چند وقت مدام صحبت کرده. ما هیچ چیزی جز مساله فنی برای تمرکز کردن نداریم. 

  

* هنوز شماره 10 ، سجاد شهباززاده را نگه داشته ایم. من شنیده ام که او مشغول زمینه سازی برای جدایی از باشگاهش است و طبعا ما او را می خواهیم. 

  

* من دیروز برای آنکه تمرکزم به هم نخورد نه وارد فضای مطبوعات شدم نه فضای مجازی اما اگر بختیار رحمانی درخواست رضایتنامه کرده ما اصولمان را رعایت می کنیم و شرایط باشگاه را در نظر می گیریم. من البته هنوز با بختیار صحبت نکردم که ببینم بیانیه را خودش نوشته یا ... اول باید با خودش حرف بزنم. 

  

* هیچ آتش زیرخاکستری وجود ندارد. حسینی باید خوشحال باشد که جای رحمتی رفته است داخل گل چون مهدی یکی از بهترین گلرهای ایران است. ما برحسب موقعیت تاکتیکی بازیکن ها را داخل زمین می گذاریم. اگر قرار باشد رحمتی یا سیدحسینی داخل گل باشند صرفا براساس موقعیت تاکتیکی است. در حال حاضر سید کمک می کند اما باید خوشحال باشد که جای رحمتی گلری می کند.

  

* آندارنیک اگر رضایتنامه اش را بگیرد بازیکن تیم ماست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------