مرد سال آسیا از دبی به استقلال می‌آید!/ آندو استقلالی شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مرد سال آسیا از دبی به استقلال می‌آید!

سرور جباروف آماده سفر به تهران است تا استقلالی شود.

به گزارش خبرآنلاین؛بهترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ازبکستان که توانسته توپ سال فوتبال آسیا را ببرد ،در سال های پایانی فوتبالش لیگ ایران را هم تجربه می کند. او فصل قبل هم مورد نظر علیرضا منصوریان بود و روی این بازیکن برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا حساب می کرد اما باشگاهش در کره جنوبی اجازه جدایی نمی داد و رقمش حسابی بالا بود. حالا اما شرایط تغییر کرده.

 

جباروف دیگر آن بازیکن گران سال های قبل نیست و شاید آخرین فصل فوتبالش در ایران خواهد بود. او اولین یار ازبک تاریخ استقلال می شود. جباروف که برای تعطیلات به دبی رفته ،بزودی از امارات وارد تهران می شود و احتمالا بزودی به استقلال می پیوندد. نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال این خبر را تائید کرده است.

 

آندو استقلالی شد

به گزارش جام جم،​ با موافقت فرهاد کاظمی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز، آندرانیک تیموریان طی روزهای آینده راهی تیم استقلال خواهد شد.

 

وی عصر پنج شنبه در نشست خبری بعداز بازی ماشین سازی با فولاد خوزستان گفت: آندو استقلال را دوست دارد و من به باشگاه گفته ام که به آندو اجازه حضور در استقلال را بدهند.

وی ادامه داد: باید بازیکنی در تیم باشد که دلش با تیم است، با آندو حرف زده ام و او دوست دارد به جایی برود که در آن به محبوبیت رسیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------