آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

منصوریان: حریف چهار بار هم به دروازه ما نرسید/ اگر می‌شد کل فضای مجازی را پاک می‌کردم!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش می‌توانست به راحتی استقلال خوزستان را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک، درباره این بازی گفت: به نظرم می‌شد خیلی راحت برنده بازی باشیم. چهار بار هم حریف به هجده قدم ما نرسید.

 

او افزود: متاسفانه در خط دفاع بازیکنی ۳۲ ساله را شاهد بودیم. این اشتباه فردی باعث شد ما شکست بخوریم. می شد در جریان بازی ببریم. اواخر بازی شانس مساوی کردن هم داشتیم. از عملکرد تیمم به لحاظ اشتباه فردی راضی نیستم ولی از دوندگی تیمم راضی هستم. اشتباه فردی برای بازیکن بزرگ ممنوع است و روی دو ضد حمله گل خوردیم.

 

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال که آیا قبول دارد میان جوانان و سایر بازیکنانش بالانس وجود ندارد و اینکه استقلال در این هفته‌ها متهم است که لیدر در زمین ندارد و آیا قبول دارد که در زمان فتح الله زاده برنامه ۹۰ نمی توانست تریبون یک نفر بشود و در نهایت اینکه آیا فقط هواداران استقلال شایسته محرومیت بودند، عنوان کرد: می‌توانم دو مسئله را مطرح کنم. شما خودتان ایده را گفتید و در نهایت دوختید و رفت. من نمی‌توانم جواب شما را بدهم و از فردوسی‌پور می خواهم به حرف شما گوش دهد. شما فضای رسانه ما را زیر سوال بردید. حتی ترکیب بازی بعدی ما را هم گفتید. فکر می کنم شما هدفی را دنبال می کنید و فقط می‌گویم، عادل جان به حرف دوستمان گوش بده.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد فنی استقلال و اینکه چرا با وجود پیشرفت استقلال این تیم باخت، گفت: هیچ توجیهی برای اشتباه در نقطه دفاعی تیم وجود ندارد. متاسفانه ما مدلی را بازی کردیم که مورد علاقه استقلال خوزستان بود. من این اشتباه را می‌توانم از حسینی در بازی با گسترش فولاد بپذیرم چون جوان است ولی این اشتباه را از بازیکن بزرگتر تیمم نمی‌پذیرم. شانسی به حریف دادیم و دوبار تنبیه شدیم. می‌شد بازی را به تساوی بکشانیم. در جهان کنار گذاشتن هوادار منسوخ شده است. ما اسپانسر داریم و روی این مسئله حساب کرده است. الان چه چیزی به دست آوردیم؟ 50 هزار نفر می‌آیند و 500 نفر میان آنها می‌آیند و فحاشی می‌کنند. ما باید به خاطر آنها محروم شویم؟ چرا ریشه‌ای درمان نمی کنیم؟ هوادار می آید لذت ببرد ولی این لذت را از هواداران گرفتند. دو دفعه است برای این مسئله ما را محروم می کنند. همه تیم‌ها اینگونه محروم می‌شوند یا با قلم قرمز فقط ما را می‌بینند؟ باید قبول کنیم که استقلال با یار دوازدهمش معنا دارد. ما یک سری موقعیت‌ها را با فشار هواداران به دست می آوریم. اگر هوادار در ورزشگاه بود، شاید شکل بازی عوض می‌شد. اگر 2 هزار هوادار رئال و بارسا فحاشی کنند، می‌شود با آن اسپانسرها محروم شوند؟ من در اروپا بوده‌ام و دیده ام که به مراتب بدتر از اینجا فحاشی می‌شود. مگر می شود هوادار را الک کرد؟ هیچ چیز ما روی برنامه نیست. نمی‌خواهم مثال بزنم ولی بارها در استادیوم‌ها دیده ام که فحاشی می‌کنند.

 

منصوریان درپاسخ به این سوال که چرا در بازی با نفت به او توهین شد و واکنشی نداشت، گفت: ما باید فضای فرهنگی را عوض کنیم. اگر خانواده‌ها به ورزشگاه بیایند، کسی فحاشی نمی‌کند. من پیشنهاد می کنم با این فضای فرهنگی فوتبال را بدون تماشاگر برگزار کنیم. اگر بخواهیم شمشیر عدالت را بگذاریم وسط، هیچ تیمی نمی تواند با هوادارانش به ورزشگاه بیاید. آسیا به ما می‌خندد. ما و پرسپولیس از پر طرفدارترین تیم‌های آسیا هستیم. الان کسی فکر می‌کند که هوادار بازی بعدی چیزی نمی‌گوید؟ باید این فرهنگ عوض شود.

 

او درباره فضای موجود میان مدافعان استقلال و اینکه چرا این تیم در حمله مجبور می‌شود بازی را به عقب ببرد، گفت: روی این دو موضوع ما خیلی کار کرده‌ایم. برای بالا بازی کردن و حفظ توپ بازیکن باید آمادگی ضربه خوردن را داشته باشد. در داخل تیم ما پاس عقب ممنوع است ولی خود من فکر نمی‌کردم که اگر ابراهیمی نباشد، ریتم تیم ما تا این حد بهم بریزد. وریا غفوری در همین پست در دبی بازی کرد و خیلی هم خوب کار کرد ولی مجبور شدیم در پست غیرتخصصی بازیش دهیم. تفاوت یک بازی سنگین، تک ستاره‌ها هستند. امید که نبود، کمی ریتم بازی ما بهم ریخت اما درباره دفاع چپ باید بگویم که چندین بازی سعی کرده‌ایم این خلا را پر کنیم و روی آن تمرین می‌کنیم ولی امروز جدا از بحثی که گفتید، ما در حمله بودیم و ضد حمله خوردیم.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد رحمتی، آندو و جپارف به ترکیب استقلال اضافه شوند، اظهار کرد: مهدی رحمتی همین الان هم داخل تیم ماست و تشخیص کادر فنی این بود حسینی امروز بازی کند. اگر قرار باشد سازمان لیگ همین فشار را روی ما بیاورد که پول بدهیم تا بتوانیم بازیکن جذب کنیم، تا سال بعد هم نمی‌توانیم بازیکن را بگیریم. متاسفانه در برخی سال‌ها صرفا خرید شده و روی آن فکر نشده است. سه، چهار سال پیش، ده بازیکن استقلال 3-4 میلیارد تومان قیمت داشتند و دلار هم این قیمت نبود. آنقدر درگیری در فضای باشگاه ما در بحث اسپانسری زیاد است، باید فکر اساسی شود. اگر به این فکر نشود شاید جذب جپارف سخت شود. آندو هم در صورت توافق مالی به جمع ما اضافه می‌شود. ما باید به یک بالانس میان با تجربه و جوان‌ها دست پیدا کنیم.

 

وی درباره شایعه مصدومیت جپارف گفت: واقعا هر روز با شایعات عجیب روبه‌رو هستیم. اگر می‌شد کل فضای مجازی را پاک می‌کردم. اخیرا هم دیدم جایی زده که قرارداد جپارف را ترکمنچای خطاب کرده‌اند و این عجیب است چون او بازیکن بسیار خوب و در سطح بالایی در آسیا است. متاسفانه این فضاها جالب نیست. شاید امروز میلیون‌ها خبرنگار در ایران هست و هرکسی با یک کانال تلگرامی فضا ایجاد می‌کند. جپارف سالم سالم است. ما بازیکن بدون تست پزشکی نمی‌گیریم.

-------------------------------

پورموسوی: بازیکنانم با قلبشان بازی می‌کنند/ گل سالم ما را نگرفتند

به گزارش ایسنا، سید سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال تهران گفت: این برد را به استاندار خوزستان و رحیم زهیوی تقدیم می کنم. اگر او نبود قطعا تیم ما منحل شده بود. بازی سخت و سنگینی بود و علی رغم شایستگی در هفته قبل نتوانستیم تراکتور را ببریم. در این چند روز در کلاس ها حضور داشتم و همکارانم روی مسائل روحی روانی بازیکنان خیلی کار کرده بودند.

 

او افزود: امروز یک گل سالم هم زدیم که داور نگرفت ولی خوشبختانه بردیم. ما یک میلیارد دریافتی نداشتیم و این پول بین 40 نفر تقسیم شد. بازیکنانم به عشق مردم بازی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم در آسیا هم خوب کار کنیم. می توانیم جایگاه مناسبی را بدست بیاوریم.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره تحولات تیمش و اینکه چرا استقلال خوزستان بهتر از قبل بازی می‌کند، گفت: همانطور که گفتم وضعیت فعلی ما ربطی به مسائل مالی نداشت. ما مسئولیت داریم و می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم. بازیکنانم با قلبشان بازی می کنند.

 

وی درباره استفاده از چهار بازیکن تهاجمی تیمش و اینکه نبود هواداران استقلال در این بازی باعث موفقیت تیمش شد، گفت: من همیشه دنبال فوتبال تهاجمی هستم. من دوست دارم مردم از دیدن بازی لذت ببرند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------