آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

علیرضا منصوریان: می‌توانستیم دو گل دیگر بزنیم/ قطعا جواب فتح‌الله‌زاده را می‌دهم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال از پیروزی تیمش برابر پیکان و کسب سه امتیاز ابراز خرسندی کرد و گفت: می توانستیم گل های چهارم و پنجم را هم وارد دروازه حریف کنیم..

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر پیکان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: جدا از ۱۰ نفره شده پیکان می دانستیم که بازی بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت. پیکان تیم خوبی دارد و فصل را بسیار خوب شروع کرده بود. 

 

وی افزود: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به یک ضربه ایستگاهی رسیدیم که چون روی این ضربات کار می کنیم توانستیم توسط ابراهیمی به گل برسیم. اصلا دوست ندارم که با تیم ۱۰ نفره بازی کنیم. در جام حذفی هم دوست ندارم با تیم های گمنام بازی کنم. درست است که تیم ها ۱۰ نفره می شوند اما به اندازه چند بازیکن بیشتر می دوند.

 

منصوریان ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم. می توانستیم گل های چهارم و پنجم را هم به ثمر برسانیم. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اتفاقاتی که روی سکوها رخ می دهد گفت: همه چیز من از روی این سکوهاست. لوگوی باشگاه استقلال برای من اعتبار ایجاد کرده است. از این بابت خدا را شکر می کنم. می خواهم به هوادارانم بگویم که نگذارید این اتحاد از دست برود. 

 

وی افزود: روز گذشته با آقای افتخاری در این مورد صحبت کردم. زمان اگر از دست برود دیگر برنمی گردد. ما باید مسیر حمایت را ادامه دهیم. هواداران هم باید به ما کمک کنند که زمان از دست ما سُر نخورد.

 

منصوریان در مورد اختلافش با علی فتح الله زاده گفت: هر کسی که من را دوست داشته باشد من صد برابر او را دوست خواهم داشت اما اگر کسی من را دوست نداشته باشد من باید خیلی آدم کوته فکری باشم که او را دوست داشته باشم. من از حق خانوادگی خودم کوتاه نمی آیم. اینکه ایشان اعلام کرده که من کارگر استقلال هستم من قطعا جواب ایشان را خواهم داد. تحمل این را ندارم که کسی بتواند به خانواده ام توهین کند.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ماه بسیار سختی را پیش رو داریم. ما باید با ماشین سازی بازی کنیم بعد با السد و بعد دربی و بعد هم ذوب آهن و اگر السد را ببریم باید بریم در لیگ قهرمانان آسیا. به همین خاطر ما زمان کمی داریم و باید نقاط تیم مان را برطرف کنیم. 

 

وی در مورد برنامه دربی هم گفت: همه رئیس باشگاه ها و سرمربی ها را صدا کردند و خودشان در فدراسیون تصمیم گرفتند که برنامه ای را به ما بدهند که ما ۲۸ بهمن دربی را برگزار کنیم. پیشنهاد ما را قبول کرده بودند که ما ۲۳ بهمن یک بازی داشته باشم. علت هم این بود که ما ممکن است در دیدار برابر السد تلفات داشته باشیم و بازی به ۱۲۰ دقیقه برسد. این زیاد جوانمردانه نیست که رقیب ما ۱۷ بهمن بازی کند و ما باید ۱۹ بهمن با السد بازی کنیم و بعد ۲۴ بهمن با پرسپولیس بازی کنیم. 

 

وی ادامه داد: وقتی ما در آن جلسه بودیم و کنار آقای آذری نشسته بودم آقای طاهری را یکبار بیرون صدا کردند و یک بار هم برانکو را صدا کردند و اعلام کردند که دربی ۲۸ بهمن برگزار می شود اما بعد از یک هفته دوباره نظرشان تغییر کرد. اینها خودشان برنامه ریزی کرده بودند اما برنامه مجددا تغییر کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شکست های بیشتر تیمش در داخل خانه گفت: یکی از دلایلش فشاری است که روی جوانان می آید. در ورزشگاه آزادی بازی کردن برابر تماشاگران خیلی برای این جوانان سخت است. اینها مقداری زمان می خواهند تا به شرایط مطلوب برسند و اشتباه نکنند. هواداران باید صبور باشند. در این فشار ممکن است بازیکن جوان ما مرتکب اشتباه شود.

 

وی در مورد قطعی بودن حکم فیفا گفت: این حکم قطعی بود. وقتی برای بارسلونا این قانون اجرا می شود قطعا برای استقلال هم همین شرایط است. امید ما این است که بتوانیم در فاصله زمانی که پنجره نقل و انتقالات بازی می شود سه بازیکن آزاد جذب کنیم. می خواهم به هواداران بگویم که ما باید با قدرت جلو برویم. به آقای افتخاری گفتم که بی رحمی بخشی از فوتبال است و همیشه نباید مهربان باشم. بالاخره یک جایی در باشگاه استقلال مرتکب اشتباه شده است و باید برخورد کرد. هوادار ما تحمل این رفتارها را ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------