عجیب ترین اتفاق تاریخ لیگ برتر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با درخواست سعداوی پنالتی فولاد سوخت شد

عجیب ترین اتفاق تاریخ لیگ برتر

ضربه پنالتی که در دقیقه 79 برای فولادی ها گرفته شده بود بعد از حواشی ایجاد شده توسط داور پس گرفته شد! گویا این اتفاق با درخواست سرمربی فولادی ها صورت گرفت.

به گزارش ورزش سه، در حالی که بازی تیم های فولاد خوزستان و سیاه جامگان به دقایق پایانی خود نزدیک می شد با ضربه ایوب والی داور میدان اعلام یک ضربه پنالتی برای فولادی ها کرد، این تصمیم داور با اعتراض شدید خداداد عزیزی و بازیکنان تیم سیاه جامگان روبرو شد، سرمربی مشهدی ها در این دقایق با توجه به اینکه معتقد بود این پنالتی به ناحق گرفته شد تصمیم به خروج تیمش از میدان گرفت.

 

این اتفاق در نهایت نیفتاد و پس از دقایقی داور میدان با تصمیمی عجیب پنالتی اعلام شده را پس گرفت و با اعلام ادامه بازی خشم هواداران فولاد را برانگیخت.

 

اما در حقیقت پیام حیدری با تصمیم نعیم سعداوی پنالتی خود را پس گرفت، گویا سرمربی فولادی ها معتقد بود که این پنالتی به ناحق برای تیمش گرفته شده و به نظر می آمد به بازیکن اعلام کرد که این ضربه را به بیرون از زمین برند، گویا وی با رد درخواست خود مواجه شد و به همین دلیل به سراغ داور رفت تا به او اعلام کند این پنالتی را اشتباه اعلام کرد با یک دراپبال رای به ادامه بازی دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------