انتقاد شدید سعداوی از دایی و خداداد/ فوتبال ما را رانت مشروع فراگرفته



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نعیم سعداوی سرمربی فولادخوزستان دقایقی پیش در برنامه شب های فوتبالی در مصاحبه ای تند به فضای کلی فوتبال ایران اعتراض کرد.

به گزارش ورزش‌سه،  سعداوی که امروز تیمش در دیدار مقابل سیاه جامگان با جنجال سرمربی حریف و رفیق قدیمی اش شکل و سوی دیگری پیدا کرد، تاکید کرد قصد دارد استعفای شفاهی خود را به استعفای کتبی تبدیل کند.

 

سعداوی در توضیح اتفاقات پیش آمده چنین گفت:

  

داور جایزالخطاست اما ...

نگرانی هایی از این بازی از نقطه داوری داشتم و تصور ما این بود اتفاقات بازی گذشته سیاه جامگان را جبران کنند. وقتی دو خطا باعث اخراج چاگو شد شرایط به سمت دیگری پیش رفت. البته ما همیشه به بازیکنان گفته‌ایم که داوران را هم انسان جایز الخطایی بدانند اما در بازی های مختلف ما مقابل ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال و ... اتفاقاتی افتاده که حق ما پایمال شده است.

  

بدعت بد رفقای من

من مجبورم در این جا با صراحت صحبت کنم و اسم ببرم اگرچه با این دوستان روزهای خیلی خوب و خاطرات زیادی داشته ام. آقایان علی دایی و خداداد عزیزی با تمام احتراماتی که برای آنها قائل هستم رسم و رسوماتی را به راه انداخته اند که به فوتبال ما ضربه می زنند. چیزی که امروز در بازی اتفاق افتاد را همه دیدند.

  

من نگفتم پنالتی را نگیرند

برخلاف چیزی که گفته شده من مسئول تغییر رای داور نیستم. مگر به دستور من می تواند پنالتی گرفته شود که بگویم پنالتی را نگیرند. مگر می شود در حین بازی بروند چک کنند و نظرشان را عوض کنند؟ مگر کشتی است که ویدئوچک داشته باشد؟ مگر این کار  در بازی با پیکان این اتفاق افتاد؟

  

نفس نمی توانیم بکشیم

اینجا هوا آنقدر گرد و غبار دارد که نمی توانیم نفس بکشیم. اینجا خوزستان است ما هم شاگرد مکتب فولادخوزستان هستیم و می خواهیم به آن پایبند بمانیم. تا زمانی که رانت های مشروع در فوتبال ما وجود دارد که برخی از تیم‌ها از آن بهره ببرند این فوتبال پیشرفت نخواهد کرد.

  

موضوع سروش رفیعی

سروش رفیعی با ما قرارداد داخلی داشته و قراردادش موجود است. اما کمیته انضباطی اعلام کرده بعد از سربازی در این باره نظر می دهیم و بعد از پایان سربازی سریعا قرارداد می بندد و کارت بازی اش نیز 24 ساعته صادر می شود. این در حالی است که پرسپولیس برای ثبت قرارداد او باید حتما درصدی از بدهی اش به بازیکنان قبلی را پرداخت می کرده است، اتفاقی که رخ نداده اما بلافاصله با سروش قرارداد بسته اند. این در حالی است که استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان که بدهکار بوده اند اجازه ثبت بازیکن نداشتند و این تیم های  قدیمی ریشه دار با مشکل شدیدی مواجه شده اند.

  

اعتماد بنفس را به داوران برگردانید

کمیته داوران از شما خواهش می کنم این اعتماد بنفس را به داوران برگردانند. اگر بازیکنان من اشتباه کند می گویند تا اطلاع ثانوی محروم و مطمئنا این فضا به فوتبال و پیشرفت آن کمک نمی کنم.

  

نمی‌خواهیم در لیگ شرکت کنیم

وی در خصوص اینکه قصد دارند در لیگ شرکت نکنند گفت: به هرحال خیلی سخت است که علیرغم تلاش اینگونه برخورد شود. بازیکنان من 60 دقیقه 10 نفره جنگیدند. برای بازیکنان خیلی سخت است که اینگونه جواب تلاش آنها داده شود و این تصمیمی بود که در آن زمان گرفته شد.

  

استعفایم را کتبی می‌کنم

من استعفا دادم و با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم و این مطلب را اطلاع دادم و فردا هم حضوری و کتبی این مساله را اعلام می کنم. این مساله به بازی امروز ربط داشته و البته موضوعات داخلی نیز وجود دارد و شاید با رفتن من مشکلات برطرف شود. امیدوارم در یک محیط آرام کار را انجام دهیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------