آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

سرمربیگری مظلومی در پدیده یک ساعت هم دوام نداشت!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در حالی مظلومی ادعا کرده به عنوان سرمربی جدید پدیده انتخاب شده است که اعضای هیات مدیره از توافق وی با مدیرعامل برکنار شده خبر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، امروز در حالی هادی برگی‌زر مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد که گفته می‌شود وی سمتی در باشگاه ندارد.

جلسه هیات مدیره پدیده مشهد 10 روز پیش تشکیل شده و هادی برگی‌زر از هیات مدیره کنار گذاشته شده است. همچنین حامد واعظ‌زاده خراسانی به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب شده اما هنوز کارهای قانونی‌اش در اداره ثبت شرکت انجام نشده است. بنابراین برگی‌زر در روزهای پایانی حضورش در باشگاه پدیده این تصمیم را گرفته تا به نوعی پاسخ هیات مدیره را به برکناری‌اش داده باشد چرا که برگی‌زر پیش از این نیز پیشنهاد حضور مظلومی را در هیات مدیره مطرح کرده بود اما تمامی اعضا با قاطعیت پاسخ منفی داده بودند.

همچنین وطن‌خواه یکی از اعضای هیات مدیره قرار است به زودی جای برگی‌زر را در سمت مدیرعاملی باشگاه بگیرد.

وطن‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا درباره پشت پرده انتخاب مظلومی گفت: مظلومی سرمربی تیم نیست و ما در نامه‌ای که به فدراسیون زدیم اعلام کردیم مهاجری همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و جلوی ثبت قراردادش را بگیرد.

حامد واعظ‌زاده، رییس هیات‌مدیره باشگاه پدیده خراسان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن‌ رد حضور مظلومی روی نیمکت پدیده خراسان اظهار کرد: برای جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی قرار بر این است که تصمیمات با خرد جمعی گرفته‌ شود. در پاسخ به انتشار چنین خبری هم طی نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال زدیم جلوی ثبت قرارداد مظلومی‌ با پدیده گرفته‌ شد.

وی افزود: ضمن احترامی که برای پرویز مظلومی قائل هستیم، مهاجری سرمربی پدیده هست و خواهد بود. ضمن اینکه‌هادی برگی‌زر، مدیرعامل ‌فعلی باشگاه پدیده خراسان حق امضا ندارد.

با وجود تکذیب مسئولان فعلی باشگاه پدیده، مظلومی دقایقی پیش در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد با باشگاه به توافق رسیده و و سرمربی این تیم است. در حالی که به نظر می‌رسد مظلومی با مدیرعامل برکنار شده پدیده به توافق رسیده و اعضای هیات مدیره باشگاه حامی او نخواهند بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------