منصوریان: دربی نه، به السد فکر می کنم/ نباید رویا پردازی کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی استقلال می گوید که جوانان این تیم در کنار بزرگی بازیکنان بزرگ رختکن باعث شده تا آبی ها عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

همدلی در تیم ما موج می زند

 از بازیکنانم تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم.همدلی در تیم ما موج می زند. در یک روز سخت و سرد توانستیم با همت بچه ها به ویژه بزرگترهای تیم که باید از آنها تشکر کنم. اگر می بینید بازیکنان ما این مسیر را طی می کنند، چون بازیکنان بزرگ این مسیر را فراهم کردند. این برد تقدیم به هوادارانی که در ورزشگاه حاضر شدند و دست تک تک انها را می بوسم. به تیم ماشین سازی که تیم خوبی است خسته نباشید می گویم. در این بازی مالک زمین و میدان بودیم و به خواسته های خودمان رسیدیم. ماشین سازی تیم باهوشی است اما خیلی ظریف و باهوش بودیم و خدا را شکر می کنم که در این شرایط سخت، با تیم جوان و با تجربه برنده بودیم.

 

ساعت بازی مناسب نبود

بازی باید ساعت 14:30 برگزار می شد زیرا مشکلی نبود. باید شرایط آب و هوایی را مد نظر بگیریم. کار برای تیم داوری نیز سخت بود زیرا مجبور بودند گاهی ساکن باشند. بازی بسیار خوبی بود و از صمیم قلب آرزو می کنم که ماشین سازی، به جایگاه خوبی برسید. آرزو می کنم در لیگ برتر بمانند و قطعا می دانم که با این شرایط خواهند ماند. خیلی از تیم ها نمی توانند نمایشی مانند آنچه ما داشتیم، را داشته باشند.

 

بازی باید زودتر برگزار می شد

من هم اعتقاد دارم که بازی باید زودتر برگزار می شد. هوا در زمان بازی بسیار سرد بود  و احساس سرما زیاد بود. نباید درباره دربی حرف بزنیم زیرا 19 بهمن یک بازی سخت برابر السد داریم که باید حافظ منافع ایران باشیم. ما برابر السد آبی نیستیم. شرایط سختی را در هفته های گذشته گذارندیم. 2 بازیکن خوب و اماده در اختیار داریم اما نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. جوانان ما فوق العاده کار می کنند اما چشم پوشی روی بازیکنی مانن چپاروف و تیموریان سخت است. ما روی برنامه چشمی را در نیم فصل اول از ترکیب بیرون گذاشتیم و او نیز پذیرفت. چشمی تیم ما را قوی تر می کرد و ما شرایط سختی را گذارندیم.

 

امیدواریم بازیکن آزاد جذب کنیم

تنها راه امید ما نیز این است که ادله باشگاه ما را قبول کنند و رای حداقل به تعویق بیفتد تا بتوانیم به عنوان بازیکن آزاد بازیکن جذب کنیم. بازیکنان ما باید برابر ژاوی بازی کنند. اگر شرایطی فراهم شود که بتوانیم بازیکن آزاد بگیریم، کار ما آسان می شود و اگر نشود، جوانان ما باید کار بزرگی بکنند. از الان ماشین سازی تمام شد و به فکر دربی نیز نیستیم زیرا با السد بازی داریم.

 

جوانان استقلال آینده فوتبال ایران هستند

بعد از بهمن سخت، اسفند سختی داریم. نباید به السد و پرسپولیس فکر کنیم زیرا 4 روز بعد با ذوب اهن بازی داریم. امیدوارم مسیر را همینگونه ادامه دهیم و با این تیم جوان و با تجربه ای که داریم موفق باشیم. ابراهیمی گفت ما به معدن طلا رسیدیم و حالا امیدوارم که در کنار این معدن طلا و جواهری مثل ابراهیمی، موفق عمل کنیم. نباید رویا پردازی کنیم و باید به این فکر کنیم که خوب بودن این تیم، آینده فوتبال ایران است.

 

انصاری را از دست نمی دهیم

جابر انصاری بازیکن استقلال است. جابر نماینده تبریز در تیم استقلال است و بازیکن مهمی محسوب می شود. مگویان نیز بازیکن مهمی است اما در زمین تمرین این بازیکنان آسیب دیدند. جابر انصاری را به هیچ عنوان از دست نخواهیم داد. مشکلات ما مشکلات مالی است و از اسپانسر تشکر می کنم اما باید در این روزهای سخت، بیشتر همراه ما باشند. جابر انصاری برای خود ما است و او را به هیچ تیمی نمی دهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------