آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

عبدالله ویسی: برگشتم چون سوء تفاهم شده بود/ تکلیف شهباززاده مشخص می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه حتی اگر گردنم را هم بزنند، توجهی به برخی مسائل نمی‌کنم، گفت: برخی در این زمینه به دنبال شانتاژ هستند.

به گزارش مهر، عبدالله ویسی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به اهمیت این مسابقه اظهار داشت: تیم ما ۱۰ بازی حساس پیش‌روی خود دارد و تلاش می‌کند که در بازی‌های سخت آینده خود، امتیاز کسب کند.

 

وی با بیان اینکه باید در ادامه بهترین کیفیت خود را به نمایش بگذارد، به موضوع استعفایش اشاره کرد و افزود: استعفای من به خاطر خودم نبود و به خاطر باشگاه و اصول مربیگری تصمیم به این کار گرفتم.

 

سرمربی سپاهان با بیان اینکه در این بین افرادی شیطنت می‌کردند، تصریح کرد: به هر حال  آنها درباره جذب بازیکن مد نظر به من اطلاع ندادند و به نظرم اگر سوءتفاهم در این زمینه نبود، با ده‌ها میلیارد هم بر نمی‌گشتم زیرا من ۵۰ درصد مقصر بودم.

 

وی با بیان اینکه دیدارهای ما در هفته‌های پایانی سخت‌تر می‌شود، افزود: به نظرم جایگاه کنونی مهم نیست بلکه باید تمام تمرکز خود را روی امتیاز بازی‌های پیش‌رو معطوف کرده و سه امتیاز آنها را کسب کنیم.

 

ویسی با اشاره به بازیکنان مد نظر خود برای آینده خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی در این زمینه مطرح شده و باید در این زمینه تصمیم‌گیری لازم را انجام دهیم و درباره سجاد شهباززاده نیز هنوز استقلال موافقت خود را اعلام نکرده و به زودی درباره او نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

 

وی اضافه کرد: تیم ما برای بازی فردای خود جلال علی محمدی و میرزایی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما سایر بازیکنان را مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیم ما در دیدار بعدی مقابل پرسپولیس باید ۲۰۰ درصد تمرکز داشته باشد، خاطرنشان کرد: تمام ذهن ما در این مسابقه باید متمرکز باشد و همه تلاشمان را در این زمینه به کار خواهیم گرفت.

 

وی با بیان اینکه برخی به فکر اذیت کردن تیم ما هستند، اضافه کرد: من به حرمت برخی دوستان تا پایان فصل می‌مانم و حتی اگر گردن من را بزنند، توجهی به شانتاژهای مختلف نمی‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------