برانکو: از نتیجه برابر الهلال راضی هستم/ امون دیاز: مهم این است که شکست نخوردیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پس از تساوی پرسپولیس؛

برانکو: از نتیجه برابر الهلال راضی هستم/طبیعی بود محتاط بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با الهلال عربستان بزرگترین بازی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بود و به نظرم نتیجه تساوی برای این دیدار عادلانه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی یک به یک پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای ما بود. هر شروعی سخت و نامعلوم است. 

 

وی افزود: این بازی برای ما مهم بود. بازی سخت و سنگینی بود و از نتیجه راضی هستم.

 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبیعی بود که در این دیدار محتاط بازی کنیم. به نظرم نبرد پرسپولیس و الهلال بزرگترین بازی هفته اول بود و دو تیم خوب بازی کردند. به همین دلیل نتیجه تساوی عادلانه بود.

-----------------------------

رامون دیاز:

مهم این است که شکست نخوردیم/ تساوی با پرسپولیس عادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: درست است که مقابل پرسپولیس نتوانسیم برنده شویم ولی مهم این است که شکست نخوردیم.

 رامون دیاز بعد از تساوی یک به یک تیمش برابر پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی فراز و نشیب زیادی داشت اما تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. این بازی تمام شده و باید از الان برای دیدارهای بعدی تمرکز کنیم.

 

وی افزود: ما خود را برای پیروزی در این بازی آماده کرده بودیم و با این برد می‌خواستیم هوادارانمان که ما را بسیار حمایت کردند خوشحال کنیم اما با این نتیجه تساوی به آنها وعده دادیم که در آینده بهتر خواهیم شد.

 

رامون تصریح کرد: بازی امروز یک دیدار سخت و نفسگیری بود و این دیدار به سرعت و فشردگی زیاد از سوی دو تیم آراسته شده بود. به نظرم با توجه به بازی ارائه شده از سوی دو تیم نتیجه تساوی عادلانه بود.

 

سرمربی الهلال ادامه داد: باید در بازی‌های باقی مانده بیشترین تمرکز را داشته باشیم. درست است که مقابل پرسپولیس نتوانسیم برنده شویم ولی مهم این است که شکست نخوردیم. ما امتیازات زیادی را پیش‌رو داریم که به خاطر آنها بازی خواهیم کرد تا آنها را کسب کنیم.

 

رامون دیاز در پایان خاطرنشان کرد: صحبت کردنم با داور بازی امری طبیعی است و اشتباهات داوری در هر بازی امکان وقوع دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------